adopteren

• hallo

ik heb een vraagje ik ben gescheiden en heb bij mijn ex man twee kinderen.
    ik ben nu opnieuw getrouwd en we hebben samen al een kindje en ik ben zwanger van onze tweede.
    mijn exman de vader van de twee oudsten heeft zijn kinderen al twee jaar niet gezien,hij betaatd geen alementatie en heeft geen belang bij hun.
    de kinderen zeggen dus ook papa tegen mijn nieuwe man.
    nu wil mijn oudste dochter dus ook graag de zelfde achternaam als ons hebben.
    en ik vraag me af of dat wel kan,wie heeft dit ook meegemaakt.
    en levert zoiets veel problemen op?
    mijn man wil ze dolgraag adopteren hij ziet ze als zijn eigen.
    alleen we zijn zo bang dat het zoveel problemen gaat opleveren dat de kinderen er misschien wel de dupe van worden uiteindelijk..

ik hoop dat iemand me er iets over kan vertellen..

groetjes carla
  • hey carla,

ik ben vicky goovaerts en ben 23 jaar en ben vorige jaar getrouwd met mijn vrouwtje en in verwachting van ons eerst kindje. mijn vrouwtje wil de kleine ook adopteren en moeten daar nu twee dagen adoptieles voor gaan volgen in leuven. daar waren ook mannen en koppels die zo als u met een probleempje zitten. het enige wat ik daar heb gehoord is dat de biologische vader toestemming moet geven zodat uw huidige man uwe kinder met ex kan adopteren. maar dit is dan wel een volledige adoptie mits jullie van naam willen veranderen. als je geen toestemming heb van je ex zal de adoptie nooit doorgaan ook al heeft hij geen oog meer voor de kinderen en betaald hij geen allemintatie meer. hopelijk ben je hier wat mee geholpen

groetjes

vicky en cindy en baby.gif of baby2.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld