adoptiekaartjes of aankomstkaartjes

• Hallo allemaal ! Ik verzamel adoptiekaartjes en aankomstkaartjes. Maar omdat het zo moeilijk is om er te vinden, dacht ik, ik zet het even op 9maand. Misschien is er hier wel iemand die me aan een kaartje kan helpen. Ik zou het alleszinds enorm fijn vinden !
    Groetjes, Elke.
  • Hallo! Zijn er nog mensen die me blij willen maken met een adoptiekaartje voor mijn verzameling? Verzendkosten worden vergoed en kaartjes worden niet geruild of verkocht.
    Alvast heel erg bedankt! groetjes, Elke.
  • elke
    als je je adres achterlaat
    zend ik je eentje van onze kinderen
    liefs,greet
  • Dag Greet, ik heb je een mailtje gestuurd. Alvast heel erg bedankt !
    Elke.
  • Hoi, ik ben Terry en probeer aankomstkaartjes te verzamelen van adoptiekindjes. Zijn er misschien trotse ouders van een adoptiekindje die nog een kaartje van hun spruitje op overschot hebben ? Jullie zouden me er een heel groot plezier mee doen ! Alvast hartelijk dank !
  • Hoi dames! Ik ben nog steeds op zoek naar adoptiekaartjes, voor mijn verzameling. Momenteel heb ik er 76, maar ik zou er heel graag nog wat bijhebben. Ik hou ze allemaal netjes bij in mappen, om ze later aan ons eigen adoptiekindje te geven. Want als ons huis af is, zouden we graag een kindje uit China adopteren.
    Wie helpt ons nog aan een kaartje? Verzendkosten wil ik graag vergoeden en de kaartjes blijven in mijn eigen verzameling.
    Alvast bedankt !

elkeverstocken@hotmail.com

Elke Verstocken
    Frans Van Brusselstraat 1
    9190 STEKENE
    Belgi
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld