Draagmoeders en donoren - uw mening!!!!!

• Beste forumbezoekers!

Ik ben op deze site terechtgekomen omdat ik een werkstuk/scriptie maak over (gedeeltelijke) onvruchtbaarheid, en behandelingen om toch zo'n lief kindje te kunnen verwachten!

Ik ben nu bezig met het onderdeel ethische en psychologische gevolgen van draagmoederschap en donoren.
    Aangezien jullie bezig zijn met de zwangerschap, zou ik het fijn vinden dat julie in een berichtje melden hoe jullie denken over deze onderwerpen.

Dus: Wat vind u van draagmoederschap, en de keuze van donoren om je kinderwens in vervulling te laten gaan? Vind u dat kunnen tegenover het kind, en zal het psychologisch moeilijk zijn?

Hartelijk bedankt, en ik wens jullie natuurlijk het ?llerbeste met de zwangerschap!!

Bibi
  • Draagmoederschap lijkt me erg moeilijk, vooral voor de draagmoeder, je draagt toch negen maanden dat kindje en moet ook bevallen. Ik zou daar persoonlijk nooit voor kiezen.

Ik denk ook niet dat wij voor een spermadonor zouden kiezen. Maar dan voor adoptie zouden gaan omdat het kindje dan officieel niet van allebei is.En anders houd mijn man toch het idee dat iemand anders de vader is,ook al is het anoniem.
  • Ik heb me ook aangemeld als draagmoeder.
    Mijn verhaal en voorstelling kan je terug vinden via
    groups.msn.com/Draagmoederswensouders/

Mvg,
    Grietje.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld