Eiceldonor

• Hallo iedereen,

Wij zijn op zoek naar een lieve eiceldonor tussen 25 en 35 jaar.

Hieronder ons verhaal :

Ik ben Cathy (35) en mijn man Johan (38). Op 26 oktober 2005 is ons zoontje Stijn geboren op 33,4 weken zwangerschap. H?laas is hij de dag nadien gestorven.
    Wij zijn beide drager van een nierziekte. En bij elke zwangerschap hebben wij 1 kans op 4 op een slechte afloop zoals met Stijn*.

Ik had een keizersnede en mocht niet onmiddellijk weer zwanger worden. We hebben dan ook een DNA onderzoek laten doen van ons 3tje en in augustus 2006 hadden we daar de uitslag over. In november 2006 mochten we naar de fertiliteit in het VUB. Daar kregen we te horen dat we met de IVF mochten starten in februari 2007.

In februari zijn we dan begonnen met een bloedafname van mij en de dag erna werd ons gemeld dat we niet met de behandeling mochten starten.

Wij terug op consultatie en we kregen een nieuwe behandeling. Deze keer met spray in de neus en spuiten van puregon. Na mijn bloedafname mocht ik met de behandeling starten (oef). Na enkele dagen spuiten moesten we naar de echo. Ik zag het al het zat niet pluis. Op de echo waren er maar 2 follikels te zien ??n in elke eileider.
    De dosis werd aangepast. En na enkele dagen moesten we de behandeling weer afbreken.

Wij weer naar de consultatie, waarvan we verwacht hadden dat we weer een nieuwe behandeling gingen krijgen.
    Maar nee, de gyn melde ons dat ik geen kinderen meer kon krijgen. Dat mijn eileiders aan het slapen zijn (Prematuur Ovarieel Falen).
    Hoe kan je nu zoiets geloven. 2 jaar terug was ik enkele weken zwanger van Stijn*. En nu ben ik afgeschreven?
    Ik heb zelfs geen gebruik kunnen maken van 1 van de 6 terugbetaalde IVF pogingen!! Straf niet?

Onze enige optie om zwanger te geraken is eiceldonatie. Om de wachtlijst van 3?5 jaar (Jette) in te korten zouden we dus een eiceldonor moeten vinden.

Is er hier soms iemand daartoe bereid??

Wij zouden u hier eeuwig dankbaar voor zijn.

Indien vragen : cathy.commerman@telenet.be

Groeten.
    Cathy.
  • Hoi Cathy,

Wat zie ik daar nou???? GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap meid!

Ik zal voor je duimen dat dit een heel mooie afloop krijgt, met een mooi en gezond kindje op je buik aan het einde van rit, waar je nog heel je leven lang van mag genieten!

GO GIRL!!!!!!!!!!! thumbup.gif

Liefs, Lindsay
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld