houden jullie van jullie adoptiekindje?

• op de site 'de verdwaalde ooievaar' is er een forum speciaal voor binnenlandse adoptie

succes nog carla
  • Adoptie vanuit Bulgarije? Ik vermoed dus dat je van nederland.
    Absoluut mijn voorkeurland. spijtig dat het niet mogelijk is vanuit België. thumbdown.gif
  • Carla, alsjeblief zeg, wat een reactie! Natuurlijk worden er tips of advies gegeven, maar daarvoor kan je dan best een eigen topic opstarten met als titel: 'Wie heeft er tips voor binnenlandse adoptie?' ofzo... Dit topic is gestart door iemand die zelf haar kindje heeft afgestaan ter adoptie, en dus is het daar niet geschikt voor.
  • Hallo Anoniem,
    Ik heb zelf een kindje geadopteerd en zie hem enorm graag net zoals alle adoptieouders die ik ken... Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.
    Zelf heb ik enorm veel respect voor mama's die zo onzelfzuchtig kunnen zijn om hun kindje af te staan en het zo een betere toekomst te willen geven. Dit is enorm moedig. Weet dat je een koppel heel gelukkig hebt gemaakt!!!
    Voor mezelf hoop ik ooit de biologische mama van mijn zoontje te mogen ontmoeten om haar te kunnen bedanken voor dit prachtige geschenk.
    Groetjes,
    Pianelle
  • @Anoniem

binnenlandse adopties zijn zo zeldzaam dat je er zeker van mag zijn dat de adoptieouders zowat 37 keer gescreend zijn en dat ze dus echt wel prima geschikt zullen zijn als ouders

ik vind het ook heel straf wat je gedaan hebt: alleen maar aan het belang van dat kindje denken. Ik denk niet dat ik het zou gekund hebben. Chapeau! En wees er maar gerust in dat het goed gaat. Dat kan eigenlijk niet anders.
  • Hallo hier de TS nog eens hug.gif

Jullie berichtjes en teksten heeft me enorm ontroerd. BEDANKT allemaal.
    Het is niet makkelijk om zo uw eigen vlees en bloed af te geven.
    Maar het is nog altijd de beste oplossing geweest. Niet voor mij maar echt voor haar. Ik heb een niet zo gelukkige (om het zacht uit te drukken) jeugd gehad en ik heb altijd gezegd dat mijn kinderen gelukkig moesten zijn. En daarom heb ik dat gedaan!!
    Ik hoop echt dat ze me dat nooit kwalijk neemt.
    @Vinaya: als jouw mama zoals mij is dan kijkt ze naar de sterren en de maan en vraagt zich af of jij hetzelfde aan het doen bent of als jij aan haar denkt!
    Dat vraag ik me af. Ze is natuurlijk nog jong hé!
    Heb je haar nooit proberen te zoeken?
    @ano 2 : je zegt dat binnenlandse adoptie uitsluitend voor lkoppels zijn die totaal onvruchtbaar zijn. Ik ben daar niet zo zeker van aangezien dat de ouders van mijn dochter na haar een zoontje gekregen hebben. <3

Even langs deze weg zeggen dat ik blij ben voor hen wave.gif
    Ik heb een heel mooie brief gelezen toen. een brief die de mama had geschreven aan mijn dochtertje. Het was zooooo mooi cry.gif

Bedankt allemaal
    hug.gif wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld