Informatiemap

• Hoihoi,

Hoelang ongeveer na het verzenden van jullie aanmeldingsformulier, kregen jullie de infomap?

Ik heb ze namelijk naar mijn ouderlijke woonst laten sturen (omdat we weldra uit ons huurhuisje vertrekken en we niet zouden willen dat de map op het verkeerde adres toekomt)en ik verwacht dus dat mijn ouders een briefje van de post zullen krijgen (want zij zijn overdag werken en kunnen dus geen bestellingen aannemen). Echter bij mijn vorige bestelling (een boek) is dat briefje verloren gegaan en is mijn bestelling terug naar het buitenland verzonden! Om dus zeker te zijn dat ik mijn bestelling niet weer misloop, zal ik regelmatig de post moeten bellen om te horen of de infomap niet binnen is, maar k heb geen flauw idee vanaf wanneer ik zou beginnen bellen.

Na één week? Twee weken?

Alvast bedankt,

Jomie
  • Hoi Jomie,

Ik heb even op een rijtje gezet hoe het bij ons ging :

10/3 versturen aanmeldingsformulier
    17/3 brief van Kind en Gezin met overschrijvingsformulier 25 EUR
    27/3 ontvangst infomap
    12/4 brief met data cursus

Dit alles gebeurde wel in 2006 !

Veel succes met het wachten en jullie verdere procedure.

Zai jian wave.gif ,
    Greet
  • Bij ons was het ongeveer dezelfde termijn als bij Greetje, maar van december 2007. De map zat wel gewoon in de brievenbus gepropt, maar wij hebben dan ook een onbeschofte postbode goofy.gif . Vond ik toen nog wel goed, want wij zijn ook gewoon allebei uit werken (normaal) en zo moesten we het pakje niet gaan ophalen.
  • Dank je wel voor de antwoorden! k ben vooral benieuwd naar die infomap eigenlijk smile.gif

Ik heb wel nu al een goede indruk van de service van Kind&Gezin.

Ik had hen gewoon zo'n invulformuliertje per email opgestuurd, nog voor ik het aanmeldformulier had ingevuld, met de vraag hoe zo'n procedure moest opgestart worden.

Een week later direct een ganse infobundel in mijn bus mét aanmeldformulier en op de koop toe nog een persoonlijk antwoord via email ook! Dat is alvast een goede start om met vertrouwen aan de procedure te beginnen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld