op zoek naar 'biologische moeder'

• op zoek naar 'biologische moeder'

Ik heb een vraag... Mij vriend is 33 j geleden afgestaan bij de geboorte door zijn biologische moeder, en 6 manden later geadopteerd door een lieve schatten van mensen... maar nu is hij opzoek naar zij biologische ouders.Hij was geboren in Maastricht bij de nonen , zij moeder was toe 17 j oud... hij ken haar naam en dat ze rond 5o is, en van Chinees- Indonesische afkomst. Voor zo veel bekend leeft ze nu in Belgie, ergens bij Maastricht, Voorhoeven, Moldrigem (???), en is werkzaam in de ouderenzorg, of in Maastricht of in Belgie.
    Mij vraag is... hebben jullie in Belgie ook zo TV programa `s zoals "Vermist" (in NL). Hij heeft als KRO radio ingeschakeld en nu zoeken ze samen via programa "Adres onbekend " die is uitgezonderd door radio 2 op zondag van 12 tot 14. Dank zij die programa heeft hij voor eerste keer foto gezien van zijn biologische moeder ( doorgestuurd door haar vroegere vrienden).
    Maar nu staan zij in een doodde punt... de kans bestaat dat verder moet het in Belgie gezocht worden.
    Wie kan een goede raad geven, hoe moet het aanpakken?
    Groetjes! en alvast bedankt !
    Sima
    Ps, sorry voor spel fouten - ik ben een neppe Holandse wink.gif
  • hoii
    ik kijk ook altijd naar die programmas alleen ben ik ook van nl maar je kan toch gewoon een brief schrjven naar de nederlandse programmas spoorloos of inderdaad vermist die zoeken niet alleen in nederland
    wil je in ieder geval heel veel succes wensen met de zoektocht hopelijk kunnen jullie hem vinden thumbup.gif
  • Ik denk wel dat er ooit zo een programma is geweest op vtm. De presentatrice heette INGEBORG, misschien dat dat helpt?

Als ik van jouw was zou ik gewoon eens op hun website gaan en daar contact gegevens zoeken en dan uw verhaal doen. Ze reageren meestal wel en zullen je kunnen verder helpen, ik zal wat Belgische zender opschrijven dan met je er gewoon 3 x w voor zetten en het punt be erachter...
    - een
    - vijftv
    - vtm
    - vt4
    - ka2
    - vitaya

Maak misschien gewoon één mailtje en stuur het naar al die zenders...
    Hopelijk vinden jullie haar!

Vele groetjes,

Lieke
  • Sima,

Het is al een hele tijd geleden dat je hier hebt gepost.
    Is je man al wat meer te weten gekomen?
    Ik woon in België maar ik kijk ook altijd naar programma's als vermist op ned.
    Ik denk dat ik niet de enige ben die daar naar kijkt, wie weet zijn er nog Belgen die dat doen hé.
    Ik zou de nederlandse tv inschakelen hoor, die zoeken ook hier in België en wie weet lukt het wel.
    Veelucces.
  • Hallo
    Ja, het is hem gelukt en hij heeft zijn "echte"moeder ontmoet, maar het is niet zo verlopen zo als hij had verwacht.

hij heb haar wel ontmoet, en in het "ëcht" 2 maal gezien, maar de laatste gesprek met haar was heel erg pijnlijk.
    Hij voldoet niet aan haar verwachtingen en zij wil geen contakt meer.

Dat is haar keuz... en die moet hij respecteren, ook al is het pijnlijk.

Groetjes! Sima
  • Wablieft.

Ocharme jullie!!!
    Hoe reageert je man hierop?
    Hoe hebben jullie haar gevonden?
    Waarom voldoet hij niet?
    MAn, man ik kan het niet geloven!!!
    Je kind zo afwijzen, nadat hij alle moeite gedaan heeft om haar te vinden, dit is toch echt niet menselijk.
    Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben, want kan best begrijpen dat dit voor jullie gezinnetje een enorme opdoffer is.
    Groetjes,
  • Hallo

Hij voldoet niet aan haar verwachtingen omdat:

Hij alleen eèn vrachtwagenchauffeur is... zij is hoofd van een verpleegafdeling.

Hij niet een droomhuis heeft ... zij woondt in een luxe flet.

Hij niet veel geld heeft om te uitgeven.... zij gaat paar keer per jaar op vacantie waarvan minnimaal 1 keer /jaar naar U.S.A.

Zij zelf lijkt me niet zo, maar haar man... ik denk dat hij het probleem was... hij is hoofd van laboratorium in een ziekenhuis.

Ach ja, jij kan van alles bedebken, maar in iedere geval, het klikte niet.
    Mij vriend is al nu erover eind. Hij heb een fantastische moeder die van hem houd zoals hij is, en niet van wat hij heb wink.gif

Groetjes! Sima
  • Heu Sima

Dat meen je toch niet.
    Bij mij telt de persoon en zijn karakter, niet hetgeen hij financieel heeft of wat voor job men doet.
    Ben blij dat hij toch nog een moeder heeft, die hem wel neemt zoals hij is.
    Je hoort tegenwoordig de meest bizarre dingen.
    Ik weet niet wat de rede is waarom ze hem heeft afgestaan, maar ik vind het vreselijk hoe zij nu reageert.
    Ik wil jullie gezinnetje nog een mooie toekomst wensen, en een lieve oma voor je kindjes.

Nog dikke kusjes en knuffels.

Jullie lijken me een hecht gezinnetje.
  • Dit is een heel oude post, maar je weet nooit...
    Tegenwoordig is er Vind Mijn Familie op VTM.
    Deze ploeg kan misschien helpen?

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld