pleegzorg vraagje

• mijn dochter zit al ongeveer 3 jaar in een pleeggezin,
    nu heb ik het geluk dat het pleeggezin mijn tante en nonkel zijn
    het is een vrijwillige plaatsing daar ik naar de kliniek in pittem verhuisde
    en er zelf niet meer voor kon zorgen
    nu heb ik bijna een eigen woning
    ik heb vorige week een positieve zwangerschapstest gehad
    dan bloed laten prikken en ben ik inderdaad zwanger
    nu vraag ik mij af of mijn 2de kindje afgepakt gaat worden of niet?
    van mijn dochter heb ik geen contact met de vader en hij is ook niet erkend dus heeft geen enkel recht op haar
    bij deze zwangerschap heeft de vader mij ook in de steek gelaten
    is dit een extra reden om het kindje van mij af te pakken of niet?
    ik heb echt zoveel vragen
    ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
    groetjes
  • Dag Catgirl,

Ik denk niet dat er iemand hierover zinnige info kan geven. Niemand weet waarom je kindje geplaatst is hier hé... Dat is een erg belangrijk gegeven. Net zoals het feit of de omstandigheden waarin ze geplaatst werd al veranderd zijn.
    Ik denk wel dat je jezelf en je dochtertje in een moeilijke situatie hebt geplaatst... Deze baby zou je willen houden, terwijl je je dochtertje niet verder zelf opvoedt?
  • Hey

grootste vraag is ook hoe gaat je dochter erop reageren dat je terug zwanger bent.
    Het eerste is vrijwillige plaatsing en denk het niet maar hoor bij de juiste instanties is het de bedoeling dat je dochter terug naar huis komt eenmaal je terug een eigen huis hebt of nie en daar gaat veel van afhangen denk ik.
  • Denk dat je best eens contact opneemt met de consulente van de jeugdrechtbank. die weten het meest van zo een soort zaken.
    afnemen ,zal toch de jeugdrechtbank er voor iets moeten tussen komen om die beslissing te nemen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld