Pop adoptiekind

• Vrienden van ons hebben net een 4-jarig meisje uit Ethiopië geadopteerd. Ik zou graag een pop voor haar kopen. Is het leuk om een 'zwart' popje te kopen of is dit eigenlijk maar raar? Mij leek het wel leuk omdat dat vertrouwd is voor het meisje, maar weet niet wat adoptie ouders hiervan vinden.
  • ik had vroeger ook een zwarte pop, mijn tante heel vroeger ook en nu heb ik voor mijn dochter in spe ook een zwart popje gekocht. Niet met opzet, gewoon omdat ik dat het mooiste popje vond. En wij zijn allemaal blank. Dus ik weet niet of dat zo 'belangrijk' is... het gaat om het idee van een cadeau/knuffelpopje toch? Als je een mooi zwart popje vindt kan je dat kopen, maar om daar nu speciaal naar op zoek te gaan zou ik zelf niet doen.
  • Hey,

Ik ben zelf donker en ik speelde vroeger het liefst met blanke poppen. Zwarte poppen vond ik "niet mooi".
    Toch ben ik blij dat mijn ouders ook zwarte poppen gekocht hebben. Een donker kindje dat opgroeit met alleen blanke poppen & barbies, voorleesboekjes met prentjes van alleen blanke kinderen enz. is te beperkt.

Er zijn heel leuke zwarte popjes van Corolle (check bv. kleinezebra.com). Nu vind ik die popjes wél mooi en schattig! Ik zou het zeker appreciëren moesten mensen een donker popje cadeau doen voor mijn dochter.
    Anders even bellen met de mama? Eens kijken wat zij vind?
  • Of ineens 2, een zwart en een blank. Zo kan ze ineens ervaren dat er gerust 2 verschillende "kleuren" in 1 gezin kunnen zijn wink.gif
  • Het is een zwart corollepopje geworden. Kindje en mama waren heel blij! Bedankt voor reacties.
  • Leuk! Hier zijn ze allebei gek van hun zwarte corolle popje. Heb zelfs speciaal een tweede tekocht omdat er steeds ruzie voor was.
  • Adoptie

*deleted* zie onze huisregels!Aangepast door Eva op 21/08/2014 22:32
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld