tekst, feetstje etc. voor aankomst 4 kid

• Nog een paar weekjes en dan vertrekken wij naar zuid-amerika om daar 4 kindjes op te halen.

3 jongens en 1 meisje uit 1 gezin (moeder overleden aan kanker, vader omgekomen op zijn werk) het gaat om een 3 jongens van 7, 5 en 3, en een meisje van net 1 jaar.

Nu zitten we te denken om een aankomstfeest te geven, voor onze schatten zodat de familie kan kennismaken.

De kinderen kennen ons, en hun zus van 7 al.

Is dat een goed idee, of kan ik dit beter laten.
    Het leek me beter dan dat iedereen zomaar langskomt, dan hebben we helemaal geen rust meer.
    Het feest geven we als ze dan ong. 2 weken bij ons zijn.

en wie weet er nog een tekstje voor het aankomstkaartje

(ben trouwens ook 5 maanden zwanger)
  • Hallo mama van 6 !

Allereerst van harte gefeliciteerd met dit prachtige nieuws !
    Mijn zoekertje staat ook op 9maand, ik verzamel namelijk adoptie- of aankomstkaartjes.
    Ik las dat je mooie gedichtjes zocht voor op de aankomstkaartjes. Ik kan je de naam van een site geven met adoptiegedichtjes als je wil. Ik kan hem hier wel niet plaatsen (regel van 9maand)
    Dus als je ge?nteresseerd bent, dan mail je me maar !

Misschien wil je me wel een kaartje sturen als de kindjes aankomen ?

Groetjes, TERRY
  • ik stuur geen kaartjes aan vreemden, sorry dat doe ik niet, vooral omdat ons adres er op komt te staan, een foto van ons gezin, en mijn man is een bekend persoon is.

vermeld ook niet wie hij is, hou ik priv
  • OK, geen probleem !
    Ik kon het alleen maar vragen ...

Als je nog steeds ge?nteresseerd bent in mooie adoptie-gedichtjes, mag je me altijd mailen !
  • Hallo mama van bijna 6!

Als je bij google, welkom wonder intikt, dan krijg je als eerste resultaat Gedachten-Gedichten en als je daar bent, dan klikken bij gedichtenindex en dan kan je kiezen bij adoptiegedichtjes...staan mooie tussen, mss iets naar jullie zin ertussen.

Groetjes Liesbeth thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld