Vragenlijst adoptie

• hallo iedereen,

hebben jullie 2 minuten tijd om een kleine vragenlijst over adoptie in te vullen? Wij gebruiken de resultaten enkel in een presentatie over de mogelijke invloed van adoptie op het kind. We hebben reeds heel veel vragenlijsten verzameld van mensen die niet geadopteerd zijn of hebben. Het is voor ons interessant om dan een vergelijking te kunnen maken met mensen die dit wel gedaan hebben. Deze vragen werden gebaseerd op een andere vragenlijst die de stereotypen bij homoseksueel ouderschap naging. De vragen zijn dus weinig uiteenlopend.
    Kunnen jullie deze ingevulde vragenlijst dan doorsturen naar sabbeke26@hotmail.com
    Alvast bedankt voor jullie tijd en medewerking

Sabrina

Kunnen jullie volgende tekst copy pasten in een word document en dan doorsturen? dank u

Instructies

Lees alle instructies zorgvuldig voor u begint met antwoorden.
    Noteer op het antwoordformulier uw leeftijd, geslacht, uw seksuele ori?ntering en uw ervaring met adoptie. Alles wat u ons vertelt, zal vertrouwelijk en anoniem behandeld worden. De gegevens gebruiken wij voor verwerking in het kader van een taak voor de lessen van Ontwikkelingspsychologie II.

Duid de uitspraak aan die uw mening het beste weergeeft.

Duid HO aan als u het helemaal oneens bent met de uitspraak, of als u de uitspraak absoluut onwaar vindt.

Duid O aan als u het oneens bent met de uitspraak, of als u de uitspraak grotendeels onwaar vindt.

Duid N aan als u neutraal bent of als u de uitspraak ongeveer even waar als onwaar vindt.

Duid E aan als u het eens bent met de uitspraak, of als u de uitspraak grotendeels waar vindt.

Duid HE aan als u het helemaal eens bent met de uitspraak, of als u de uitspraak absoluut waar vindt.

Duid slechts ??n mogelijkheid aan bij elke uitspraak. Beantwoord alle uitspraken. Er zijn geen goede of foute antwoorden.
    Als u een antwoord wilt veranderen maak dan uw eerste keuze ongeldig door er een streep door te trekken en omcirkel alsnog uw juiste keuze aan.

Wij wensen u alvast te bedanken voor uw medewerking aan deze vragenlijst!

Biografische gegevens

Leeftijd:

Geslacht:

Seksuele ori?ntering:
    o Heteroseksueel
    o Homoseksueel
    o Biseksueel

Duid aan wat van toepassing op u is.
    Met homo bedoelen we personen die zich aangetrokken voelen tot iemand van hetzelfde geslacht dus eveneens lesbisch valt hier onder.

Adoptie
    o Ik ben zelf geadopteerd
    o Ik heb zelf kinderen geadopteerd
    o Geen van beide

Vragenlijst

1) Adoptie heeft een impact op de ontwikkeling van een kind.

HO O N E HE

2) Adoptie heeft een positieve invloed op de ontwikkeling van een kind

HO O N E HE

3) Adoptie heeft een negatieve invloed op de ontwikkeling van een kind

HO O N E HE

4) Kinderen die opgroeien met adoptieouders zijn minder gelukkig.

HO O N E HE

5) Adoptie zou verboden moeten worden.

HO O N E HE

Hebt u nog opmerkingen of bedenkingen?
  • Hoi Sabrina,
    Mijn mailtje is onderweg.
    Hopelijk heb ik het gedaan zoals het moest.
    Groetjes en nog veel succes,
    Greet
  • Hey Greetje,

je mailtje is spijtig genoeg niet toegekomen, wil je het nog eens een keertje proberen? blush.gif

Alvast vriendelijk bedankt voor je tijd
    Groetjes,
    Sabrina
  • hey,

sorry, je mail stond bij mijn ongewenste berichten. Ik heb het dus wel degelijk goed ontvangen!

Super bedankt!
    Fijne avond nog bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld