Wat te doen ?

• Hallo iedereen,

Wij hebben een gezond zoontje van 2 jaar, ben zonder problemen zwanger geraakt en alles is vlekkeloos verlopen. Wij hebben altijd gezegd niet te gaan voor een supergroot gezin. Mijn droom is altijd geweest: 1 kindje van onszelf en 1 adoptiekindje.
    Ik heb al veel opgezocht maar telkens kom je toch uit op hetzelfde, het vraagt heel wat rompslomp en tijd.
    Wanneer ik dan artikels lees van bv Madonna die een kindje ziet en dat meteen meeneemt dan stel ik me toch enorm veel vragen. Wij willen zo graag een kindje helpen, adopteren, graag zien en laten opgroeien in goede omstandigheden maar het hele gedoe errond doet ons twijfelen.
    Wat denken jullie ?
    Groetjes,
    Lie
  • Wat Madonna doet is een onverantwoorde publiciteitsstunt. Kijk daar alsjeblieft niet naar op.

Ja, het is veel gedoe, en het duurt ontzettend lang. Als je het echt graag wil, dan doe je dat gewoon. Vergeet niet dat een kind adopteren niet hetzelfde is als een biologisch kind krijgen. Het is belangrijk dat je goed voorbereid bent, voor jezelf en nog veel meer voor het kindje.

Veel succes bij je beslissing!
  • Hoi,
    Ik kijk daar zeker niet naar op hoor, integendeel, ik vind het allesbehalve kunnen wat ze doet ! Mijn punt is gewoon dat ik het schandalig vindt dat door haar bekendheid de weg veel opener is.
    We gaan er nog eens heel goed over nadenken.
    Bedankt!
    Lieke
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld