zoek je hulp?

• Hallo mensen

Ik ben een jongedame van 23 jaar mijn vriend is 31 jaar, Ik ben huisvrouw mijn mama woont bij ons in en daar zorg ik voor.
    Heb een 6 jarige relatie,en we proberen al 5 jaar kinderen te krijgen, maar de natuur zit ons niet mee.
    Mijn vriend en ik hebben immers een grote kinderwens, maar ivf zien we momenteel nog niet zitten, adoptie ben ik te jong volgens de autoriteiten...Pleegzorg is grote rompslomp en is het dan nog niet zeker of we goedgekeurd worden sad.gif .

Hierbij wil ik ons hier opgeven, als er mensen zijn die door het financiƫle,problemen in hun gezin of dergelijke minder voor hun kind(eren) of niet voltijds kunnen zorgen, mogen altijd contact met me opnemen sharonpleegzorg@hotmail.com . voor info of raad of week week regeling, of week weekend regeling...

Het kost je geen geld ...

Mensen die hier niets van moeten weten don't shoot me dank u
  • Uit eigen ervaring weet ik dat pleegzorg niet echt een grote rompslomp is. Ik weet niet waar je bent gaan horen? Wij hebben de STAP-cursus meegedaan, hebben de selectiegesprekken gevolgd, en hadden volgens mij 6 maanden na de start van het hele gedoe al een aanbod.
    Het is wel zo dat het soms een half jaar (of langer) stil is, en er dan op 2 weken tijd 5 aanvragen komen...
  • Overigens moet je voor gezinsondersteunende pleegzorg in principe de cursus zelfs niet meer volgen. Misschien toch eens polsen naar dit systeem dan?
  • Wil de naam hier niet zeggen, maar het is al +-1 jaar goedgekeurd...
    Omdat mijn wens zo groot en ik echt voldoening krijg om voor een kind te zorgen en mensen te helpen, die het moeilijk hebben. Bedankt voor je reactie.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld