drugs en zwangerschap :-(

• ik ben er zeker niet fier over ik scaam me zelfs om dit zomaar te vertellen aan jullie maar dat ben ik nu eenmaal verplicht aaan men kleine babytjemaar ik ben verslaafd aan drugs en plots kreeg ik een week geleden te horen van men arts dat ik zwanger ben.Dus ik direct een afspraak gemaakt bij de geaynocoloog ik legde eerlijk uit dat ik verslaafd ben dus mocht ik direct langskomen tot mijn grote verbazing blijk al 5 maanden zwanger ben dus met andere woorden ben ik men babytje al 5 maanden aan't vergiftigen ik voel me er verschrikkelijk slecht over, het gedacht dat men baby mss met een verslaving gaat geboren worden of dat er vanalles mis gaat zijn met hem. Ik zou echt graag direct stoppen maar ik heb ook daar schrik voor de gevolgen van de afkick die ik en men kindje tegemoet gaan gaan.de drugs betreft ghb ofwel vloeibare xtc en speed.... moesten er mensen zijn die mij hier in kunnen helpen alle reacties zijn ZEKER EN VAST erg welkom. Ik hoop echt hier nog positief uit te komen vriendelijke groetjes liberty candle.gif cry.gif
  • Denk aan de toekomst. Het schuldig voelen over het verleden maakt het moeilijker om je verslaving aan te pakken.

Zoek via je huisarts of gynaecoloog gepaste professionele begeleiding.
  • Ik veroordeel je zeker niet maar laat dit het uitgelezen moment zijn om af te kicken en een andere wending aan je leven te geven! Veel succes!!
  • Hallo,

Ik ben er blij om dat je hier eerlijk voor uitkomt! Das al een eerste stap in de goede richting vind ik. Ik denk dat je je best zo snel mogelijk laat behandelen. Ga naar je huisarts, of heeft de gyn je geen adressen gegeven waar je terecht kan?
    Het is belangrijk voor je kindje.

Met de juiste begeleiding ga je er zeker wel komen!

Ik heb al eens een babytje gezien van een verslaafde moeder die de hele zwangerschap blijven gebruiken en het isecht zielig om zo een kindje te zien afzien. Ze zijn meeverslaafd he.

Ik wens je heel veel succes, en hoop op een goede afloop!
  • Ik zou in jouw plaats denken: ofwel ga ik nu door een moeilijke periode door af te kicken, ofwel blijf ik gewoon verder doen (de gemakkelijkste weg dus) en laat ik mijn kindje wel in mijn plaats afzien als het geboren is (want je kindje zal dan ook moeten afkicken van net hetzelfde als jij!). Dat zou een extra stimulans zijn voor mij om er vanaf te blijven.

Je zal zeker geen gemakkelijke tijd tegemoed gaan, dus ik hoop dat je vrienden en familie hebt die je hierbij kunnen helpen en steunen! Veel succes.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld