Geboortelijst Fred & Ginger

• Geboortelijst Fred & Ginger

Hallo allemaal,

Zijn er al die ervaring hebben met een geboortelijst bij Fred & Ginger? Ben momenteel zwanger van ons derde kindje. We hebben wel al alles, maar ik zou toch graag een kleine geboortelijst leggen met kleedjes. (ik heb al 2 kindjes van hetzelfde geslacht en het derde wordt dat andere smile.gif)

Ik vind de kleedjes van Fred en Ginger supermooi, maar het enige dat me laat twijfelen is het feit dat de geboortelijst niet online raadpleegbaar is. Ik denk dat de dag van vandaag niet veel mensen nog echt naar de winkel zullen gaan. Hebben jullie hier al ervaring mee? Hoe hebben jullie dit opgelost?

Alvast bedankt!
  • katie had al elders gereageerd op je berichtje
  • Hey Kruimel,
    Ja dank je, heb het gezien.

Weet echt niet goed wat te doen. Wil dolgraag een geboortelijstje bij Fred en Ginger, maar vind het echt wel een groot nadeel dat er niet online kan besteld worden. Ik vrees dat velen de moeite dan niet gaan doen om iets van de lijst te kopen. Ik ben dus nog ijverig op zoek naar een alternatief of oplossing smile.gif

In ieder geval bedankt voor je reactie
  • katie, begrijp je twijfel hoor. Ik leg mijn lijstje bij Esprit en ook hier is het niet online te raadplegen. Jammer idd, maar als ik het niet doe zullen er velen iets kopen wat ze zelf willen en dan krijg ik dingen die niet zo mooi zijn denk ik. ( allez niet mijn zin zijn smile.gif)
  • VoilĂ , het geboortelijstje is gelegd. Het is dan toch Fred en Ginger geworden en we hebben ons eens goed laten gaan smile.gif

Na twee jongens nu een meisje, dan is het moeilijk om aan al die mini-jurkjes te weerstaan smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld