Meter/peter

• Hey

Hebben jullie allemaal al een idee wie meter en peter zal worden?
    Wij weten totaal niet wie we als peter gaan vragen, meter zal een goei vriendin van mij worden. Ik weet ook nog niet hoe ik het haar ga vragen, denk iets met de 12wk echo.

wave.gif
  • Mijn vriend is enig kind, ik heb 2broers.

Bij 1ste kindje is de oudste van mijn 2broers peter en moeder van vriend meter. Gewoon elk 1persoon gekozen.

Deze keer heb ik mijn jongste broer als peter gekozen, vriend weet nog niet wie hij als meter of 2de peter wil. Hij is er eigelijk niet zo voor, om 2peters te hebben. Maarja, ik ben dan weer niet zo voor grootouders als peter en meter, en ga echt niet tegen mijn broer zeggen dat hij geen peter mag worden,zodat mijn schoonvader peter kan zijn nervous.gif

Pas op he, hij mag van mij gerust ook peter zijn,wil gewoon niet dat mijn broer daardoor geen peter mag worden. Zeker omdat we het waarschijnlijk bij 2kindjes houden, en mijn broers de 1ste jaren toch niet aan kinderen gaan beginnen,dus dit is misschien hun enige kans.

Ik heb gewoon iets, we kiezen ieder iemand, zijn het nu een meter en peter, 2meters, 2peters, 2keer van dezelde kant van de familie iemand,maakt me echt niet uit. Maar zo hebben we alle2 iemand kunnen kiezen waar we goed gevoel bij hebben.
  • Ik ben eigenlijk ook helemaal te vinden voor het 2 meters of 2 peters idee. Ik zie er geen graten in. Maar mijn man vindt het ook maar niks.
    Voor mijn zoontje is mijn stiefpa peter (heeft zelf geen kinderen en is echt een kindervriend, en hij beschouwt mijn man ook zo'n beetje als een zoon. Dus mijn man heeft hem als peter gekozen) en mijn nichtje meter.

Nu weten we het nog niet (ben aan't twijfelen voor de meter tussen een tante en een goede vriendin die een paar maand geleden onverwacht zwanger was en dan een miskraam gekregen heeft. Daarvoor leek ze helemaal niet geinteresseerd in kinderen, maar sindsdien - ook al proberen ze momenteel niet opnieuw, zwangerschap was echt niet de bedoeling en met hun werksituatie en zo zou het niet echt goed uitkomen - is haar houding echt veranderd tov kinderen).
    Voor de peter: geen idee!
    Dus ik zou twee meters helemaal zien zitten!

We zullen wel zien. Daar hebben we nog tijd voor he.
  • 2 meters en/of 2 peters heb ik helemaal geen problemen mee. Mijn zoontje heeft ook 2 meters en vindt ik echt wel fijn omdat hij zo een dameshangertje is bigsmile.gif
    We zijn er nog niet echt uit, maar ik denk peter (mijn zus haar vriend) en meter (mijn man zijn jongste zus) anders zou ik het niet weten als ik peter aan mijn man zijn kant pak is het zijn jongste broer maar aan mijne kant heb ik geen meters meer (mijn zus en mijn mama zijn al meters van mijn kinderen) smile.gif
  • hier zijn meter en peter gevraagd smile.gif)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld