Hoe gaat het ondertussen met jullie baby'tjes?

• Dat slecht voelen zou idd ook op een tandje kunnen wijzen, weet het ons te zeggen he wink.gif
    Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie toe! Naar waar trek je?

Wij zijn net 4 daagjes naar la roche gegaan. Wandelen en genieten van de rust. T heeft ons allemaal enorm deugd gedaan
  • Ons meisje wordt volgende week zaterdag alweer 6 maanden, wat vliegt de tijd smile.gif

Groentepap en fruitpap lukt ondertussen echt goed. Meestal eet ze 200 à 250 gram. Als ze het echt graag eet durft het wel eens 300 gram te zijn.
    Flesje 's morgens en 's avonds is niet wat het moet zijn. Drinkt tot ergste honger weg is en wil dan spelen en rondkijken.

Ook net weer 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. De 2de keer al dit jaar. Opnieuw met bonchitis. Moest aan baxter voor vocht omdat ze niet wou eten en veel overgaf door de slijmjes.
    Nu moet ze aerosollen en dat lukt echt goed. We merken dat ze al veel minder last heeft.

Wij zijn aan het twijfelen om op vakantie te gaan of gewoon af en toe daguitstappen maken deze zomer.
  • Hier ondertussen al 8 maandjes... Wat gaat de tijd snel!

Ook hier al af en toe eens ziek geweest, hoor. Die crèche, hé.
    Wij moeten ook nog steeds 's nachts opstaan voor zijn tutje. Hij heeft nu ook zo'n vreselijke hoest. Hopelijk geraakt hij er snel van af...

Hij kan nu eindelijk ook rollen van rug naar buik, dat werd tijd!

We gaan deze zomer twee weken op vakantie, hoor. Tegen dan is hij al 1 jaar oud, dus dat zou wel moeten lukken denk ik dan. bigsmile.gif
  • Hier ook verschrikkelijke hoest. Met slijmpjes. Ik blijf spoelen zodat de slijmpjes toch al niet dikker kunnen worden (hoop ik)
    Hij maakt wel geen koorts, eet en slaapt goed. Dus ik wacht voorlopig nog met naar de dokter te gaan.

Ondertussen eet hij nu 200 gram groentenpapje en 200 gram fruitpap. Achteraf drinkt hij dan nog een beetje water.
    S'ochtends en Savonds een flesje van 210ml

Er zit echt ritme in nu.

Wij willen naar de cote d'Azur gaan dit jaar in juli. Met de wagen. Drie kinderen op een vliegtuig met ons....dan zijn we bankroet tongue.gif
  • @Marie: waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Ben blij om te horen dat we niet de enige zijn met een ziek kindje. Ons meisje is al een hele maand aan het hoesten. Overdag heeft ze er niet teveel last van. Maar 's nachts krijgt ze soms hoestbuien waar ze heel rood van komt. Nochtans staat haar bedje al hoger.
    Door al het hoesten geeft ze soms wat over. Meestal slijmpjes maar soms ook deel van haar fles of fuitpap.
    Het enige probleem is dat ze nu minder wil drinken. 150 à 180 en dat is natuurlijk te weinig. Dus geven we nu om 23u een derde fles. Wel jammer want ze zou doorslapen als we haar niet wakker maken.
    Zou het kwaad kunnen als ze maar 300 à 350 melk drinkt per dag?
  • Het is alweer even geleden, maar toch nog even een berichtje hier.

Knulletje heeft inmiddels twee tandjes, krijgt nog volop bv en af en toe een stukje fruit, groente of brood uit het vuistje. Hij blijft erg lief en rustig. Hoe gaat het met jullie kindjes? Weer beter?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld