Meisjesnaam die past bij Raphaël

• Meisjesnaam die past bij Raphaël

Hallo,
    Wij verwachten een twee-eiige tweeling (meisje & jongen). Voor de jongen vinden we Raphaël mooi. Voor een meisje vonden we altijd al Amélie en Mila mooi (met een lichte voorkeur voor Mila). Ik vind alleen dat Raphaël en Mila niet goed samen passen. Amélie past dan beter, maar Amélie horen we nu toevallig wel heel vaak in onze nabije vrienden- en kennissenkring. Daarom graag ideetjes voor meisjesnamen, passend bij Raphaël. Bedankt!
  • Al enkele suggesties die lijken op Amélie:
    Aurélie - Rosalie - Elodie - Coralie
    Andere mogelijkheden:
    Juliette - Camille - Estée - Marthe - Leonore - Hélène - Madeleine - Féline
  • Raphaël en
    Estelle
    Celeste
    Aurelie
    Cilou
    Camille
    Frédérique
    Eleonore
    Margaux
  • Romée
    Renée
    Amélia
    Célina
    Céline
    Tuline
    Cilou
    Estelle
    Julienne
    Juline
    Juliette
    Esmée
    Rachelle

Als je Mila mooi vindt en jullie zijn er beiden van overtuigd dan past dat toch wel bij Raphaël ? Is ook gewoon kwestie van gewoon worden. Eens ze geboren zijn , na een maand is er niets logischer dan Raphaël en Mila wink.gif
  • Raphaël past idd totaal niet bij Mila.
    Raf en Mila, dat gaat wel.

Ipv Amélie kan je Ophelie nemen?

• In mijn zoontje zijn toekomstige peuterklas komt een tweeling Raphael en Audrey.

Sofia, Alice, Alicia, Eloise, Gabrielle, Victoria, Josephine, zijn nog namen die passen vind ik en nog niet genoemd zijn.
    Ik vind Raphael trouwens een prachtige naam smile.gif
  • Ik vind Raphaël wel bij Mila gaan. Het zijn wel 2 totaal andere namen maar ook 2 andere kinderen, die toevallig samen in de buik zaten. Ik ben meer fan van 2 minder bijeen passende namen dan 2 bijna dezelfde voor een tweeling. Maar jullie moeten kiezen waarbij jullie je goed voelen.

Nog alternatieven voor Amelie:
    Aurore
    Aurian
    Laurean
    Lisanne
    Feline
    Batice
    Erina
    ...
  • Wij net nog naar babyborrel geweest van meisje met de naam EBBA.
    Past ook bij Raphaël wink.gif
  • Wat denk je van Gaëlle?
    Ik dacht ook nog aan Daniëlle, Gabriëlle. Of als alternatief voor Amélie, Ophélie is een toppertje smile.gif

Mila vind ik er ook minder bij passen. Het zijn inderdaad twee verschillende personen, maar ze zullen de komende jaren heel vaak in 1 adem genoemd worden. Ook niet onbelangrijk dat je de combo zelf graag hoort dus.

Amélie vind ik er ook wel bij passen. Hoe vaak komt die naam precies voor in jullie vriendenkring?
    Hoe dicht zijn die vrienden, of zijn het eerder kennissen die je slechts af en toe ziet?
    Want een naam die je overweegt niet nemen en daar later spijt van krijgen (terwijl die mensen misschien niet meer zo prominent in jullie leven zouden zijn), dat zou echt jammer zijn...

Succes alvast! Aangepast door Kierewiet op 08/07/2019 10:47
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld