We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Ik zit/zat in een nog iets oudere kliek.
    Laat ons zeggen dat de oudste 53 is en dan de jongste van de vaste bende is 33 en dat ben ik 😊.
    Er is wel een nieuwe vriendin bij 1 van de mannen, die onlangs 30 werd.
    Maar de meesten zijn tussen de 40 en 50.
    4 van de mannen, zijn vrienden uit de lagere schooltijd van mijn man en daarvan zijn er 2 overleden en dan de andere zijn voornamelijk van de Hoge school tijd.
    Mijn man en ik komen uit een totaal andere regio, dus ik kende niemand van ervoor.

Ja hier heb ik het enkel over de mensen die er al waren, toen ik erbij kwam.
    De vaste bende zo.

• @BLBL welkom to the club ! Hoe gaat het met je ventje en de eerste momenten thuis ?

Bij ons idd veel op korte tijd. Elkaar leren kennen in juli 2015 - getrouwd september 2016 (zwanger bleek nadien - miskraam) - opnieuw zwanger ergens februari 2017 - bevallen oktober 2017 - december 2018 terug zwanger - nog altijd zwanger ondertussen smile.gif
    Ergens tussen oktober 2017 en december 2018 ook verbouwd...
    Dus bij ons is het ook wel altijd iets geweest om naar uit te kijken.
    Ik begrijp wel dat je naast elkaar kan beginnen leven doordat het leven altijd zo eivol zit met vanalles en nog wat en dat je elkaar miss wat kwijt speelt.
    Ik hoop dat dat bij ons met de jaren die komen wel wat gaat beteren.
    Hopelijk groeit zijn zaak wat waardoor hij minder (of anders) kan gaan werken en dus meer thuis kan zijn.
    Ik hoop dat ik ook een andere job vind die me meer voldoening geeft en dus me minder slecht geluimd maakt...
    Ik ben me zeer bewust van het feit dat je echt tijd moet maken voor elkaar want anders leef je idd naast elkaar. Heb ik hem ook al gezegd.
    Wat wij hebben is wel ok op frustraties na (als ik zwanger ben, kan ik ook veel minder verdragen ). Een echte dip zou ik het niet noemen. Dus ik denk dat wij nog geen DIP hebben meegemaakt met het idee "is het dit nu? " Denk ook niet dat mijn man dat snel zal hebben want die doet nog voor 95% van de tijd wat hij wil bigsmile.gif
    maar mijn meltdown van een paar dagen geleden heeft wel geholpen heb ik de indruk. Voor mezelf om het uit men systeem te krijgen en voor hem om door te hebben dat ik soms echt verdrietig kan zijn om hoe het loopt.

Wij hebben een groep vrienden van mijn kant waar ik de jongste ben. Ik weet dat er koppels zijn met drama maar die het niet uitspreken. Maar er is nog niemand uit elkaar gegaan. Ik heb zelfs een koppel in mijn groep die twee jaar intensieve therapie hebben gevolgd na verslaving issues en bedrog en dergelijke en ze zijn er nu sterker aan het uitkomen dus ik denk dat als je bereid bent te werken aan je relatie en diep te gaan dat je veel te boven kan komen (uiteraard je eigen grenzen in heel het proces respecteren). Ik ben wel onder de indruk van mensen en koppels die het proberen te boven te komen en niet onmiddellijk de handdoek in de ring te gooien.
    Aan de kant van mijn man ben ik ook de jongste denk ik en zijn de koppels ook nog samen. Ook veel vrouwen die heel veel alleen zijn omwille van de job van de man en de pintjes en de hobby's ... dus wij zagen wat tegen elkaar. Maar iedereen blijft samen... Toffe hoop wel die van de kant van mijn man maar niet onmiddellijk zo iemand al gevonden met wie ik DE klik heb van de vrouwen.
    Ik ben altijd nogal op mijn hoede als mensen lief zijn tegen mij "Wat hebben die nodig ??? " smile.gif en dat vergemakkelijkt het niet om echt goeie vriendschapsrelaties op te bouwen.
  • @Asil we doen het goed thuis, de vroedvrouw is net geweest en Victor weegt nu meer dan bij zijn geboorte een week geleden.
    Flesjes geven is soms nog wat zoeken, de ene moment drinkt hij veel, de volgende keer weer heel weinig, maar we leren het wel! Op dit moment is het nog echt genieten. Mijn man is ook nog thuis, dus we verdelen de taken en de voedingen nog.
  • Zalig e BBL.
    Jullie zoontje is er nog maar net, dus die voedingen zijn nog zoeken e.
    Bij kndjes die aan de borst drinken, heb je al helemaal geen flauw idee van wat ze binnen hebben.
    Komt allemaal wel goed.
    Flink dat hij al op gewicht zit.
    Victor nog steeds een topnaam voor mij.
    Hadden de jongens niet met een andere naam van school gekomen, ons 3de was ook een Victor smile.gif.
  • Hier alweer week vakantie van m'n man die er op zit. Wat gaat een week toch snel.

Ons Tessa is gelukkig een makkelijke. Maakt niet uit hoe laat we eten waar we zijn wat we doen. Ze past zich makkelijk aan. Ideaal!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld