nog een baby ?

• Wat is het lang geleden dat ik nog hier ben geweest....
    Hier gaat alles prima toen ons dochter 6 weken was sliep ze al door en nu slaapt ze de klok rond, echt een rustige baby! Heerlijk.
    We kijken er dan ook naar uit voor de volgende maar wanneer begin je daar het beste aan?
    Denken jullie al aan de volgende? smile.gif
  • Hey zonneke,

wij zitten allemaal meer op fb ondertussen smile.gif

Ik kan je alvast zeggen dat hier geen volgend kindje meer komt, man is gesteriliseerd ondertussen content.gif

Alles goed met je kleintje?
  • Hier ook mee op Fb dan hier wink.gif . Bij mij begon het te kriebelen toen onze oudste 8 maanden was maar dat leek me nog wat vroeg. We hebben dan nog wat gewacht tot w allebei een goed gevoel erbij hadden. We wilden sowieso niet te lang tussen. Nu zit er 2 jaar en een maand tussen. Of dit goed gaat uitdraaien zal de toekomst moeten uitwijzen.
    Je moet er zelf klaar voor zijn. Als je liever wil dat je oudste al wat zelfstandiger is (wat zeer handig kan zijn!), al naar school gaat (zodat je dus tijd met de baby hebt maar dit heeft ook het nadeel dat je met baby de oudste naar school moet brengen,...

Hier komt er wel een derde hoogstwaarschijnlijk maar dan toch echt pas binnen een paar jaar alhoewel het binnen een paar maanden wel weer aan het kriebelen zal zijn wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld