Uitgerekend voor december 2016

• ik mag ook aansluiten bigsmile.gif (stond eerst verkeerd, sorry)

19/12 (volgens mijn eigen berekening, mag pas op 21/05 naar gyn)
    Even kort mijn verhaal: mijn vriend heeft bindingsangst + hadden gehoord dat het uitermate moeilijk zou worden om een kindje te krijgen samen…
    Dus we hadden het eigenlijk allemaal even laten rusten en wilden graag nog even nadenken of we er echt voor wilden gaan… Nam toen nog steeds de pil… Vorige maand was min doosje op en al had ik doodgraag gehad dat mijn vriend zei “je moet er geen meer halen” was dit niet het geval, hij wou nog even aan de pil blijven… Maar moet eerlijk zeggen dat we deze dan wegens omstandigheden te laat zijn gaan ophalen en 3 dagen later ben begonnen met de pil… Resultaat deze maand? ZWANGER!
    Ik ben er oooooh zoo gelukkig mee, maar mijn vriend moest er echt wel nog even aan wennen… Al zegt hij nu al dat het het mooiste verjaardagsgeschenk is dat ik kon geven…
  • saar34 - 31j - 3de kindje - 3/12/2016
    Wendyke - 32j - 3de kindje - 4/12/2016
    Annelies - 35j - 2de kindje - 11/12/2016
    Exact - 26j - 1ste kindje - 17/12/2016
    SociaalBeest - 29j - 2e kindje (1e voor mijn partner) - 19/12/2016
    Muis86 - 29j 1ste kindje 21/12/2016
    Saartje - 31j - 2e kindje - 24/12/2016
  • hallo dames ik kom er ook bij

ik ben uitgerekend voor 19/12 en mag 27/04 al voor een echo spannend he smile.gif
    @Wendyke ook een pb gestuurd

saar34 - 31j - 3de kindje - 3/12/2016
    Wendyke - 32j - 3de kindje - 4/12/2016
    Annelies - 35j - 2de kindje - 11/12/2016
    Exact - 26j - 1ste kindje - 17/12/2016
    SociaalBeest - 29j - 2e kindje (1e voor mijn partner) - 19/12/2016
    Sylverone - 35j - 2de kindje - 19/12/2016
    Muis86 - 29j 1ste kindje 21/12/2016
    Saartje - 31j - 2e kindje - 24/12/2016
  • hallo dames ik kom er ook bij

ik ben uitgerekend voor 19/12 en mag 27/04 al voor een echo spannend he smile.gif
    @Wendyke ook een pb gestuurdSylverone @ 19/04/16 17:40

hoi

proficiat!

en amai al zo snel een echo krijgen. ik ben voor begin december uitgerekend en ik moet nog wachten tot de 29ste!!

• @saar34 ik word rapper opgevolgd omda ik in het verleden miskramen heb gehad
  • Ik twijfel een beetje waar ik me zou aansluiten...
    Ik ben heel pril zwanger (3w+6) en ben uitgerekend voor 4 januari 2017 eigenlijk wink.gif
    Maar omdat het een keizersnede zal worden, zal het voor de tweede helft van december 2016 worden.
    Daarom dacht ik: misschien is het december-clubje wel beter? bigsmile.gif
  • @Angeleyes007 uiteraard is het december groepje beter wink.gif

Als je je naam in privé bericht stuurt kan ik je toevoegen in Facebook groepje?

• hier jammer genoeg een vroege miskraam gehad. er was niets meer te zien op de echo...
  • ik mag mij hier ook aanmelden

roan geboren 18 december na een hele medische molen (pcos)

nu spontaan zwanger geworden van een 2de wondertje na een cyclus van 4 maand

de kwaaltjes vallen gelukkig mee heb meer "last" van de energie van roan disappointed.gif
  • Ik mag even van Januari naar december hoppen.
    Ik viel vandaag uit de lucht bij mijn eerste afspraak.
    Ik was ervan overtuigd dat ik 8 weken ver was.
    Vandaag gehoord dat ik dus al 12 weken ben en mijn eerste trimester erop zit ...
    Ik wist even niet wat ik hoorde !
    Baby is al 5 cm groot, neusje was al mooi te zien, sterke hartslag. Vandaag NIPT test laten doen. Normaal gezien binnen een week de uitslag dus binnen een week weten we ook of het een jongen of een meisje is.
    Bevalling is een keizersnede dus het zal een sinterklaasbaby worden !
  • 29/12/2017

Hoi, mag ik er ook bij?
    Uitgerekend voor 29 december...
    Mijn eerste keer zwanger!
  • OK ik ben de laatste, heb me nu lid gemaakt. Is uiteraard december 2016, niet 2017 hahaha.
  • Wie huilt er mee ... ik pas niet meer in mijn skinny jeans sinds dit weekend cry.gif horror.gif cry.gif horror.gif thumbdown.gif

• @Legallybored hier intussen ook al men normale broeken aan de kant gelegd smile.gif... Mamma Licious vind ik een heel leuk merk voor jeans! Zitten goed en zijn niet duur!

Hoe is het met de NIPT gelopen btw? Wordt het jongen of meisje?
    Aangepast door CharlotteV op 21/06/2016 16:29
  • It's a girl ...
    Ik heb een broek van Mamalicious gekocht, zo eentje zonder buikband met maar elastiek ipv zakken (die buikbanden vind ik echt niet mooi). Echt niet duur inderdaad (55 euro meen ik) , zit goed en mooie kleur.
  • @Legallybored heb sinds een dikke week echt groeispurt in men buik en wat bandenpijn en vind die buikbanden echt leuk smile.gif. Voelt zo wat als extra ondersteuning. Heb intussen 4 jeans van mama licious (wit, lichtblauw, donkerblauw en zwart) en 1 losse broek.

Jij al een buikje? Ging hier ineens echt snel smile.gif.
  • Tijd om mij ook eens aan te sluiten smile.gif
    Zwanger van een eerste baby en uitgerekend voor 31/12!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld