DECEMBER 2017

• @Senna87 Ik heb er geen woorden voor... wens je ontzettend veel sterkte xxx
  • Op aanraden van een vriendin wil ik graag volgen. Zij vertelde me dat er dikwijls ook wordt overgestapt op een besloten FB-groep, die heb ik wel nog niet gevonden (misschien net omdat ze besloten is)?
    Ik ben uitgerekend voor 15/12/17 van een jongetje.
  • Vandaag naar de gyn geweest nadat ik mijn zoontje na 18 weken zwangerschap heb moeten afgeven. Alle bloedtesten en scans waren niet afwijkend. Groen licht gekregen om in oktober weer te starten voor een wondertje
  • Zwangerschapsfotografie

Hallo trotse mama's voor december 2017,
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik doe aan amateurfotografie en ben mij sedert een tijd specifiek gaan toeleggen op zwangerschapsfotografie. Ik doe dit als hobby, hoef er dus niet aan te verdienen, maar wil er wel steeds iets mooi van maken. Dit betekent dat ik in de foto's graag mijn eigen accent probeer te leggen, uiteraard in samenspraak met de mama in spe, en dat je zelf wel moet bereid zijn om er wat tijd in te steken. Ik maak digitale opnames en kan deze voor jou op CD-ROM zetten of digitaal doorsturen. Een aantal foto's worden ook afgewerkt. Ik ben uit de regio Gent maar verplaats mij vrij gemakkelijk in Vlaanderen wanneer het de moeite lijkt te lonen. Interesse, reageer dan gerust of contacteer mij voor meer info via fotod@hotmail.com
    FotoD.
  • Ik blaas hier even uit. Maar ik heb het momenteel zo moeilijk 😢 normaal zou ik 8 december uitgerekend zijn. Mijn zoontje is helaas met 18w geboren nadat zijn.hartje gesopt was. Gisteren afgesproken met een vriendin. Die is uitgerekend 7 december. Ik laat het niet zien. Maar het doet zo veel pijn 😢😢😢

Al gun ik haar en mijn nichtje die ook 7 december is uitgerekend alle geluk. Maar normaal had ik nu/of bijna mijn 2e kindje
  • Hallo Senna, ik begrijp je gevoel. Was uitgerekend 9 dec. Zat mee in de fb groep.
    Bij mij was het nog pril.. Op 8 weken verloor ik ons droompje... Ik voelde me al verloren,
    Het moet voor jou nog zo erger voelen. Maar weet: je bent niet alleen.
    Ik wens je veel sterkte!

Ps je verdrietig voelen om jouw babytje mag en hoef je je zeker niet schuldig om voelen!

Knuffel!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld