Februari 2015 - club

• @Tientje dat scheelt niet veel he in datum smile.gif hopelijk halen we het zeker tot 36 weken wink.gif
    Ik vind het in elk geval wel spannend allemaal.
    Vandaag had ik een weeig gevoel in mijn onderrug, maar dit ging vrij snel weer weg..
    Spannend allemaal
  • @Tiffemieke
    Ok, ik duim dat onze beide schatjes zo lang mogelijk blijven zitten. Te vroeg komen is ook niet goed. tongue.gif
    Ik heb me er in ieder geval bij neergelegd dat ik met fysieke klachtjes zit, allemaal normaal volgens iedereen. Dus zit inmiddels al paar maand met pijn in mijn ribben, langs borstbeen. Jeuhj.
    Geen rede tot alarm volgens gyn.
  • Als de gyn het zegt...
  • Ja je moet zo een beetje vertrouwen op de mensen die het echt wel beter moeten weten, zoals de gyn en vroedvrouw.

Morgen weer een controle in het ziekenhuis, hoewel ik niet weet wat er gaat gebeuren, maar kijk er toch weer naar uit smile.gif
    De echo's zijn voorbij in het ziekenhuis.
    Dusss heb er voor de 27ste nog eentje gepland staan bij mijn externe vroedvrouw.
    Ze gaat me alles doorgeven wat ik kan verwachten bij de bevalling, EN ze gaat me nog een echootje geven smile.gif
    Ben eens benieuwd!
  • Hey allemaal !
    Veel succes met de naderende bevallingen ! Geniet ervan !
    Wil eventjes storen moest er iemand interesse hebben in meisjeskledij ( merk en niet-merk ), wordt gerust lid van mijn groepje !

m.facebook.com/groups/58356293…

Groetjes Evelyn & Axelle
  • Ik ben uitgerekend 9 februari en hoop toch zeker die datum te halen, al heb je het niet in de hand. Dan heb ik toch tenminste 1 weekje verlof, waarin ik kan uitslapen en nog wat laatste wasjes en kuis doen smile.gif zou het jammer vinden mocht ik dat niet hebben.

Ik had rond mijn 6maand ook pijn in mijn ribben, 's avonds was de pijn niet meer te harden en overdag had ik het ook erg lastig, nochtans met een zittend beroep moet de pijn overlast wel meegevallen hebben. Ben 3 keer bij de osteopaat geweest, enkele wervels en vooral mijn nek zaten vast, sindsdien is het gebeterd en stilletjesaan weggegaan! Zo'n verlichting! Nu nergens last van, enkel 's avonds buikspieren die overbelast aanvoelen, maar het is draaglijk tov die ribpijn toen...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld