De online shop met betaalbare doopsuiker collecties.

• De online shop met betaalbare doopsuiker collecties.

Mijn concept is voornamelijk gericht op de zelfvuller maar mijn advies is nooit veraf want heb je twijfels? Je hebt een idee maar je vindt niet direct wat je zoekt? Of je geraakt niet tot een zelf samengesteld exemplaar, dit is allemaal geen probleem want na een afspraak zoeken we naar een vrijblijvende oplossing. Je hebt schrik van het zelfzaak gedeelte, dan is ook dit geen probleem, want na afspraak maken we die eerste stukjes samen, die een gratis service is. Heb ik u beetje benieuwd kunnen maken? Bekijk het dan op mijn online shop doopsuikerke.
  • Ik ben recent bevallen van een dochtertje en had een idee om zelf mijn doopsuiker samen te stellen. Ik was zot van het thema beertje stippel.
    Al snel vond ik de site van marieka doopsuikerke. be Ik werd erorm goed geholpen en samen hebben we de mogelijkheden bekeken over wat ik allemaal kon combineren vooral kwa afwerking ook want dit is niet mijn sterkste kant 🙂
    Ik was ben heel tevreden over de service er was een vlotte samenwerking. Het doopsuiker ben ik dan zelf gaan afhalen.
    Als je opzoek bent om zelf je doopsuiker te maken neem dan zeker een kijkje op deze site is echt een aanrader!
  • Ik ben Van de Wege Marieka, ikzelf heb een kindje van 5 jaar oud, vraagt veel energie maar je krijgt er zo veel voor terug dat het enorm liefdevol en leuk is! Daarnaast ben ik ook enorm gepassioneerd in mijn job, ik heb gekozen voor de niet bakstenen winkel omdat ik ook super graag IT doe en heb dan ook zelf mijn online shop ontworpen en ben er wel trots op. Het creatieve doe ik ook super graag, zelf stukjes proberen te ontwerpen en dan kunnen delen met de aanstaande mama's, dat maakt me trots. Althans hoop ik toch smile.gif Ik ben actief bezig sinds 1 september 2016.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld