Doopboekje

• Doopboekje

Goeiemorgen,

Zijn er mensen die eventueel hun doopboekje, of ideetjes willen doormailen? Ik ben momenteel bezig met het doopboekje van ons klein mannetje aan het samenstellen maar de inspiratie ontbreekt me momenteel wat.
    Ik heb onderstaand reeds bedacht om toe te voegen aan het boekje, vind ik zelf wel zeer leuk. Maar nog ideetjes zijn steeds welkom.
    Uitleg van de naam:

Lieve schat,
    Je was nog niet geboren, zo klein en pril in mama’s buik. 
    Je papa en ik wilden een naam zoeken die duidelijk zou maken hoe blij wij zijn met jouw als zoon.
    Een naam die mooi past bij jou maar ook bij ons.
    Een naam die mooi klinkt en voor iedereen uitspreekbaar is.
    Papa had als eerste jouw naam in gedachten.
    Eentje die echt voldeed aan alle voorwaarden. Jouw naam staat voor 'Waar/waarheid'. Puurder kan het niet.
    Daarom schat ga jij sinds je geboorte door het leven als 'Senne'.
    Voor elke letter van je naam hebben we je enkele waarden gegeven die we je graag zouden meegeven.
    De S van Sterk zodat je alles aankan wat het leven je op je pad mag brengen.
    De E van Eenvoudig, dat je ten volle mag genieten van de kleine en grote dingen in je leven
    De N van Nieuwsgierig, blijf bewonderend naar alles kijken zoals je nu al doet, neem alles in je op en spring er creatief mee om.
    De N van ??? nog aan te vullen smile.gif
    De E van eerlijk, want met eerlijkheid mijn lieve Senne kom je nog steeds het verst.

Eventueel ook om de volgorde wat te zien van een doopboekje, want onze priester komt pas een week voor de doop op bezoek dus ik zou graag al wat voorbereid zijn.. smile.gif
    Wordt er ook muziek gespeeld op een doop??

Julie mogen steeds mailen naar julie.debock@telenet.be
    Thx!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld