Uitgerekend in JANUARI 2017

• Hartje begint te kloppen tussen 6 en 7 weken. Dus ja het kan zeker dat er op 6w+1 nog geen hartslag is.
    Ik heb op 9w+2 curettage gehad. Ik had nog niks van bloedverlies ofzo en nog volop kwaaltjes (misselijk en moe). Vruchtje was al voor 6w gestopt met ontwikkelen en toch zette de zwangerschap door zeg maar. Volgens de gyn kon het nog wel een maand duren vooraleer mijn lichaam zou doorhebben dat het zo geen zin had...
  • Op de valreep...

Hoe hartverwarmend om deze reacties te lezen... Ik ben 8 weken en 1 dagje zwanger. Ik ben uitgerekend voor 29 januari. Het voelt nog steeds zo onwezenlijk om dit te zeggen en te schrijven ☺️
    Van 2006 tot 2008 geprobeerd om zwanger te geraken. Zonder resultaat. Ook vruchtbaarheidsbehandelingen bleven zonder resultaat. Ondertussen ben ik in een nieuwe en liefdevolle relatie beland en na heel veel twijfels de stap opnieuw gewaagd.
    Twijfels, want wat had ik een schrik dat het weer niet zou lukken en dat deze fantastische relatie onder druk zou te komen staan... Maar wat een wonder ... Meteen zwanger. En met meteen bedoel ik vanaf de eerste keer 😍 Ik kan en durf het nog steeds niet te geloven. Als geen ander weet ik dat dit geen evidentie is. Momenteel reageer ik hyperrationeel. Precies om mezelf te beschermen tegen mogelijk slecht nieuws. Want dat dit toch te mooi is om waar te zijn. Maar tegelijk ben ik oh zo voorzichtig blij. Want wat voel ik me beroerd: de kwaaltjes liegen er m.a.w. niet om ☺️ Deze week voor de tweede maal naar de gyn. Als dan nog steeds alles ok is, waag ik het erop om me zelf uit te nodigen voor jullie groepje πŸ˜‰
  • Ik begrijp je helemaal, het "voorzichtig" blij zijn... Weekje na weekje betert dat wel! wink.gif Een superdikke proficiat (en waarschijnlijk binnenkort een warme welkom in ons groepje, het is er gezellig moet ik zeggen wink.gif ) !!!
  • @'mama in spe' hoe is het nu met jou?

welkom welkom! en dikke proficiat!!
  • ons kindje heeft het niet gehaald ... sad.gif
    Ik heb vrijdag een miskraam proberen opwekken met pillen maar vrees dat dit niet gelukt is? Ik heb die dag stolsels en zo verloren, zaterdag zo goed als geen bloedverlies gehad, sinds gisteren matige tot zware menstruatie met menstruatiebuipijn (in namiddag nog een stuk weefsel? verloren) en sindsdien geen stolsels meer maar wel matig tot zwaar bloedverlies. Ik weet niet of het opwekken van het miskraam dus gelukt is of niet...
    indien niet, wil ik een curettage en niet nog een poging met pillen.
    Ik heb naar de gynaecoloog gebeld en kan morgen langskomen voor een echo, ik heb echter nog veel bloedverlies. Zou dit een probleem vormen voro het maken van de echo om te zien of alles weg is?

• dat is geen enkel probleem volgens mij
    dikke knuffel en veel sterkte sad.gif
  • Hallo Dames
    voor de fb groep moest ik iemand een prive bericht sturen maar ik zie niet hoe dit moet...
    Kan iemand me toevoegen? smile.gif
  • @sterre mij moet je in pb je naam sturen, dan voeg ik je toe πŸ˜‰
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld