advies

• advies

mijn vriend heeft zijn dochter 4 jaar geleden verloren,ze was 6 jaar oud, ik heb haar jammer genoeg nooit gekend, we zijn nu bijna twee jaar samen en ik heb een dochter van 26 maanden oud, hij ziet haar als zijn eigen kind, de verjaardag van zijn dochter is nog niet lang geleden voorbij gegaan en binnenkort is het haar sterfdatum, hij heeft het erg moeilijk, ik heb hem nog nooit zo gezien, hij sluit zich af en stort zich volledig op zijn werk. er zijn al 2 maanden voorbij gegaan dat hij niet meer is blijven slapen bij ons (we wonen nog apart) terijl voordien hij hier 3 tot 4 keer per week bleef slapen. hij heeft een pauze gevraagd van 2 weken om dit op te lossen, er is niks veranderd, nu hebben we beslist om nog eens 3 weken hem ruimte te geven om dit op te lossen, we hadden een weekend geboekt onder ons 2 , eerste weekend van juli, we zouden dan afspreken en zien of er nog iets is tussen ons. ik weet niet hoe ik hem kan helpen, er is niks van affectie meer, geen knuffel, geen kusje, geen lieve woorden en amper contact, nu geen contact meer. ik wil zo graag mijn relatie terug maar ik weet niet hoe? dan is er ook nog mijn dochter die hem mist, hij wil haar wel nog zien in de pauze, enee week de woensdagmiddag, andere week van zaterdagavond tot zondagavond, ik wil haar nie afnemen van hem en haar papa ook niet ontnemen, ik ben zo bang dat hij dit dan oke ga vinden, zijn tijd alleen en tijd met de kleine en dat ik hem dan voorgoed ga kwijt zijn
    kan iemand mij raad geven of tips
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld