hoe verwerk je dit

• Pff ik weet het allemaal niet meer ik zit er gewoon door .. Slapen lukt niet eten ook niet huilen wel pff kheb me nog nooit zo slecht gevoeld.. Ben ondertussen in3 m 16 kg vermagerd puur door stress ... Pff ik ben op .. Fysiek en mentaal.., ik weet niet hoelang ik me nog sterk kan houden zeker voor de kindjes...sad.gif
  • Verwerken, daar kan niemand je bij helpen, maar het zou echt wel al eens goed kunnen doen als je toch dat grafje kan bezoeken. Dit is nu gewoon een extra verdriet erbij, je mag niet naar het grafje, de papa verbiedt het. En het verdriet wordt niet minder, integendeel
  • Hij heeft beloofd dat we morgen gaan .. Ben benieuwd...
  • Nog steeds niet gegaan .. Er mag gebeuren wat er wil overmorgen ga ik ookal vergaat de wereld !!!! Overmorgen word je 4 normaal.. Alvast happy b- day mn engel!!!!
  • Ben nog steeds niet geweest ... Verdomde regels ondertussen al 5 m pfff islam is op dit punt wel zwaar voor mij.. Ik wil zo graag langskomen..
    Je zusjes worden groot:) en je broer heel raar maar hoe groter hij word hoe meer hij op jou lijkt.... Kmis je zo mn engeltje... Wou dat ik je nog bij mij had.. Xxxxxxx je mama ..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld