Mijn lieve kleine meid Sietske

• 3 weken alsof ze maanden hebben geduurd.
    3 weken zonder mijn kleine meid terwijl ze bij ons moest zijn.
    3 weken en heel mijn lijf schreeuwt "ik wil mijn kind!"
    Ik wil niet sterk meer zijn! Ik wil niet verder en ik haat het dat bij iedereen het leven verder gaat.
    Ik haat de vrouwen wie hun babytje in hun armen kunnen nemen.
    En ik haat de wereld!
  • Damn..veel sterkte, ik kan me totaal niet voorstellen wat dit moet zijn, maar alleen al je verhaal lezen doet mij tranen in de ogen krijgen! Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!Aangepast door Elisa op 11/01/2015 19:40
  • Gisteren een zoveelste slag in mijn gezicht.
    Hoe kunnen mensen nu zo lomp zijn?!
    In het ziekenhuis had een vrijwilliger van kind en gezin gevraagd of ze mocht langskomen voor een gesprek.
    Duidelijk laten weten via de sociaal assistent dat we hieraan geen behoefte hadden.
    Gisteren toch telefoon gekregen van kind en gezin omdat ze het dossier had gekregen van ons meid en omdat hier geen geboorte info in stond vond ze het nodig om onze telefoonnummer op te zoeken en nogmaals te vragen of ze mocht langskomen.
    Ik heb geen baby heb ik gezegd! Mijn kleine meid is er niet meer! Hoe kon die zo stom zijn om dit niet in dat stomme dossier te zetten!
    Rseultaat, ik in tranen en mijn man die terug naar huis is moeten komen van zijn werk omdat ik hysterisch was.
    Het is zo al moeilijk genoeg en dan nog zo'n flaters!
    De weekends en de maandagen zijn zo moeilijk! Het liefst zou ik vanaf nu zaterdag willen overslaan. De DAG waarop we te horen kregen dat ze er niet meer is. Ik moet verder en weet niet hoe.
  • Annelies het vraagt tijd. De eerste weken zijn een hel maar het betert. De pijn gaat niet volledig weg maar je word sterker. En ik weet hoe je u voelt van de wereld gaat voort en ik wil dit niet. Maar geloof mij het betert allemaal wel. Hoe moeilijk het ook is.
  • Hey Annelies,

Het gaat nog een tijdje moeilijk gaan,maar je komt er wel door.
    Bij mij is het nu drie maand geleden dat wij afscheid nzmen van ons zoontje Sieg dat levensloos werd geboren. Nu pas durf ik zeggen dat er licht komt aan het eind van de tunnel.
    van waar ben je?
    Ik ben afgelopen weekend naar praatgroep van met lege handen en het berrefonds geweest, als je er klaar voor bent, zeker doen.
    Het heeft mij persoonlijk goed gedaan, het heeft mij doen beseffen dat er een leven na is en dat iedereen er wel doorkomt. Het deed me goed om met lotgenoten te praten, een woord, een traan, je werd zelfs zonder woorden begrepen....
    Ik mis men zoontje ook nog elke dag,maar kan sinds kort terug genieten van men andere meisjes.....die verdienen een mama die er voor hen is....

Veel sterkte nog

Xxx
    kathy
  • 3 maanden ondertussen. Het lijken wel jaren.
    De zon zorgt ervoor dat je broertje vrolijk in de tuin kan spelen.
    De lente is daar, de dagen worden langer en het verdriet steekt in mijn hart.
    Ik heb het moeilijk en laat het niet blijken.
    Sieben gaat bijna naar school en telkens hij gek doet vraag ik me af "hoe zou het zijn met jou erbij?"
    Als ik naar de sterren kijk vraag ik me af waar jij bent, kijk jij ook naar de sterren of kijk jij naar ons?
    Mis jij ons even erg als wij jou? Of ben jij op een plaats waar er geen verdriet en pijn is?
    Is er iemand bij jou die voor je zorgt?
    Kon je mij maar een teken geven dat alles ok is en dat je mijn tranen kan drogen.
    Dit zou niet mogen gebeuren! Elke dag wil ik uitschreeuwen dat je bij mij hoort te zijn en dat ik je terug wil.
    Wakker worden uit de nachtmerrie die blijft duren!
    Ik wil niet sterk meer zijn! Wil gewoon je bij mij hebben, u kunnen knuffelen en kusjes geven en je troosten.
    Als er mij nog een keer iemand zegt dat het leven verder gaat dan bega ik een ongeluk!
    Het leven gaat verder ja dat weet ik al, dat zie en voel ik elke dag! Maar mag ik dan geen verdriet hebben?!
    Mag ik dan niet wensen dat de wereld even kon ophouden met draaien en dat het even nacht blijft zodat de sterren niet hoeven weg te gaan.
  • Zwanger?

Hey kleine lieve meid,

ik mis je nog altijd even hard en misschien nu zelfs nog meer.
    ik denk elke dag aan jou!
    We hebben je hulp nodig om sterk te zijn nu we misschien weer een broertje of zusje zullen krijgen.

dikke kus
    mama
  • Dikke knuffel Annelies!!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld