Zwangerschap afbreken

• zwangerschap afbreken na 7 maanden

We hebben ook pech gehad met de chromosome fout. Mijn vrouw Is al 30 weken zwanger. Na een echobonderzoek Is gebleken dat
    het kindje hartafwijking hebt, de kindercardioloog heeft ons zangeraad om vruchtwater punctie onderzoek te laten doen. Het redultaat was verassend.
    onze foetus had te veel chromosome 5, niet kan leven dus. We hebben besliten om zwangerschap te stoppen.het was een moeilijke beslissing maar we kunnen nikscaandoen tegen de natuur happy.gif
  • Als ik dit bericht lees dan is er precies niet veel van aan...
    Vol fouten, een grinnikend smiley opt einde..
    Sorry das mijn gevoel hierop
  • Ik vind die smiley ook best aanstootgevend. En ik heb dan nog het geluk gehad om een gezond kindje te hebben! Ik kan me niet voorstellen wat het dan moet zijn voor mensen die eentje hebben moeten afgeven!
  • Ik zou normaal niet antwoorden maar al 30 weken zwanger en dan zo een smiley plaatsen ???!!!
    Nog een weekje verder en mijn dochter was geboren.
    "Je kan niks tegen de natuur doen" nee maar ik zou eerder zeggen "de natuur is wreed !"
    Ik zou kapot zijn van verdriet ... vind het ook dat ts er maar los overgaat sad.gif
  • Wat zijn jullie weer streng ! Is er dan niemand die in de gaten heeft dat TS (naar alle waarschijnlijkheid) anderstalig is en dat dat de reden is dat dit berichtje wat 'raar' overkomt. Ik denk dat ze gewoon niet over de juiste NL woordenschat beschikt om het op een 'emotioneel correcte' manier uit te drukken.
    Voorts heb ik ook al wel eens op de verkeerde smiley geklikt zodat er een blije verscheen waar ik een triestige bedoelde of omgekeerd...
    TS, veel moed in deze pijnlijke situatie... het zal je maar overkomen...
  • kindje verloren aan sma spierziekte type 1

Beste Mensen, ik heb in 2012 een kindje verloren van 7 maanden oud.daarna ben ik zwanger geraakt 2 spontane miskramen en 2 zwanger schappen af moeten breken I.v.m spierziekte SMA 1. Ik heb er veel moeite mee en ik kan er ook met niemand over praten. Heb het gevoel dat ik er ook alleen voor sta. Het is zo moeiijk om erover te praten met iemand die je echt goed begrijpt. Groetjes Linda.
  • @linda: Als je een babbel wil zitten er wat dames samen in het groepje 'soms gaat het mis' > terug zwanger na miskraam...

Ikzelf heb enkele maanden geleden ook een zwangerschap moeten afbreken en al 2 miskramen gehad dus ik kan er van meepraten.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld