Mei

• Ik duim ook mee dat het goed gaat!

Hier alles nog gewoon, geen kwaaltjes, niet moe, niet missellijk. Soms zou ne mens denken dat hem niet zwanger is...maandag voor eerste echo. Keibenieuwd! Vrees alleen dat het nog te vroeg is. Pick up was 25 augustus. Ben vandaag nog maar net 6weken...
  • Hey,
    ik ben uitgerekend voor 11 mei. Mag ik mee in het facebookgroepje?
  • @Ilke stuur me maar en privebericht met je echte naam en fotobeschrijving smile.gif
  • Hier ook een heel licht streepje. Wel voorzichtig gelukkig, daar mijn vorige keer een mk was.
  • @Naobe: een dikke proficiat!!
    Ik heb woensdag ook positief getest smile.gif
    Maar als alles goed gaat, ben je uitgerekend begin juni zeker?
  • Geen idee... ik denk idd begin juni. Ik heb al een zoontje van 2jaar. Maar vorige keer ook vroeger gekocht, dus mssch toch mei? Maar hopen eerst een vooral dat alles vlot loopt. Vorige zw was een miskraam en toch iets meer van afgezien dan ik had verwacht. Dus nu nog wat onzeker...
  • Ik ben nu uitgerekend voor begin juni, maar mijn zoontje kwam ook 2 weken te vroeg. Ik denk dus ook dat het een 'meikindje' wordt.
    Je bent in ieder geval welkom in het 'juni topic' want ik ben er erg eenzaam wink.gif
    Ik heb in augustus ook een miskraam gehad en deze zwangerschap had ook al een vreemde start (lage hcg-waardes), dus ik ben zeer voorzichtig. Morgen laat ik nog eens bloed trekken om te kijken of de waardes mooi stijgen. Ik ben nu al erg nerveus!
    Voor mijn zoontje had ik ook eerst een miskraam (waar ik echt kapot van was!), daarna dus een plakkertje. Ik hoop dat het deze keer ook zo is!
  • Gisteren echo gehad (inwendig). Hartje klopte, scamptje was 6mm groot, 6wkn en 4 dgn zwanger. Klopt met de terugplaatsing. Binnen drie weken nog eens checkup. Hopelijk blijft alles goed gaan.
  • Hoi dames,

Ik ben Ellen 27 jaar oud, ik woon in Antwerpen.
    Ik ben zwanger voor de eerste keer. Mijn uitgerekende datum is 13/15.
    En ik zou ook graag bij het facebook groepje willen.
  • Ik ben zwanger van mijn derde kindje en uitgerekend 25 mei! Zou ook graag in de fb groep willen kan dit?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld