De gezellige babbels...

• @Veerle: dikke proficiat! Wauw, zo vlot. Ik hoop voor mij hetzelfde! Geniet ervan!

Het strippen heeft wel wat teweeg gebracht... Ik ben ondertussen ook de slijmprop verloren en blijf ook wat bloeden. Weeën heb ik echter nog niet! ik vrees er dus een beetje voor.

Ze laten me deze keer niet overtijd gaan omdat mijn vorig kindje meer dan 5kg woog en ook dit al een flinke brok is. Daar ben ik wel blij voor. Alles is ook al gunstig, baarmoederhals verweekt en al opening! Ze gaan een pilletje opsteken en na een uurtje de vliezen breken maar liefst van al hoop ik toch op spontane arbeid.

Groetjes wave.gif
  • Toetsie, juist, dat was ik even vergeten! Ja, dan hebben ze wel een goed punt om in te leiden. Ik duim nog verder dat het strippen wat verder uithaalt en het alsnog spontaan gaat.
    Hier is het in ieder geval wel heel vlot gegaan, bijna TE vlot. Om 22u30 eerste weeën meteen om de minuut. Ik was gelijk compleet de kluts kwijt, probeerde iets of wat te timen, maar ja ... drunk.gif Ben dan naar de badkamer gestrompeld en vandaar mijn man geroepen die in zijn bureau aan het werk was. Hij heeft dan meteen de spullen in de auto gezet en we zijn vertrokken naar kraam om 22u50. Godzijdank dat mijn mama net bij ons bleef logeren! Om 23u10 kwamen we aan op kraam en zat ik al aan 8 cm. En om 23u27 (om precies te zijn) was Emiel er.
    Kort maar krachtig, zeg maar ...
  • Wauw Veerle, amai kan me voorstellen dat het niet makkelijk was! Ik hoop toch een beetje te kunnen genieten van deze gebeurtenis en alles geleidelijk aan zal gaan. Zo heb ik een muzieklijst samengesteld die me hopelijk zal relaxeren tijdens de arbeid maar ik besef dat je zoiets idd niet onder controle hebt! Voor mijn part blijft hij toch nog efkes zitten... We gaan dit zo missen!

Geniet van je zoon en gezinnetje!
  • Toetsie, tenzij het toch nog vroeger in gang is geschoten, neem ik aan dat je vandaag werd ingeleid? Misschien heb je nu je kindje in de armen? Ik ben erg benieuwd!
  • Dag Veerle,

Idd ons zoontje is dinsdag geboren! Vlotte bevalling 4,2kg en 52 cm. Hij doet het goed al ligt hij Lie er dicht bij mij dan in zijn parkje <3

Hoe gaat het ondertussen bij jou?

Groetjes!
  • Toetsie, proficiat!!! hug.gif

Hier gaat het goed. Emiel is een brave jongen. Natuurlijk zijn we wel wat vermoeid van de onderbroken nachten, maar dat is normaal, hé.
  • @veerle, super te horen dat Emiel een braaf ventje is. Morgen is mijn ventje al 2 weken. Wat vliegt de tijd! Hij heeft wel vaak last van zijn maagje. Ik zie het nog even aan maar anders wordt het een bezoekje aan de kinderarts!

De onderbroken nachtjes beginnen een beetje te wegen!

Geef je BV? Loopt het vlot? Wennen de andere kinderen vlot?

Ik heb wel een beetje last van het lege buik-gevoel.... Ik heb geen kraamtranen gehad maar nu krijg ik het toch een btje lastig... Beseffen dat het de laatste keer was...tis toch even slikken. Het helpt natuurlijk niet dat mijn man met hetzelfde gevoel rondloopt... thumbdown.gif

Enfin zoveel mogelijk genieten van dit wonder!
  • Hey toetsie,
    Geen bv meer. Ik heb het welgeteld 1 dag uitgehouden en dan van miserie gestopt. Na 1 voeding stond ik al onder de kloven en werden er gelkussentjes en zalfjes bovengehaald ... Ik heb een uiterst gevoelige huid en het was gewoon niet te doen van de pijn. Bevallen zonder epidurale vind ik niet erg, maar de pijn van het borstvoeden hoeft niet voor mij.
    Achiel en Klara vinden het geweldig dat hun broertje er is. Ze zijn heel trots! Binnenkort ga ik met Emiel langs in hun klassen op school. Dat wordt vast een hoogtepunt voor hen.
    content.gif Hoe reageren ze bij jou?
    Dat lege-buikgevoel heb ik niet meteen. Mijn hart staat open voor een vierde kindje, maar mijn lijf roept 'Laat mij gerust!" goofy.gif We zullen zien wat de toekomst brengt, maar ik vermoed dat het bij drie zal blijven. Ook geen kraamtranen, maar ik ben toch een beetje emotioneler dan anders geweest. Ik maakte echt van elke mug een olifant. De onderbroken nachten helpen dan ook niet, hé.

O, wat jammer dat jouw ventje last heeft van zijn maagje. Hopelijk raak je niet op de sukkel met reflux. Dat hebben ze hier nooit gehad, maar als ik het zo hoor bij vrienden, is dat helemaal niet fijn.

Groetjes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld