Verwacht in november 2016

• @Bambieke als je je naam in een privĂ© bericht doorstuur laat ik je toevoegen bij het groepje november mama's 2016. Het is een geheime groep. Weet nu niet of er nog andere groepjes ook zijn.
  • Ik heb @Mines een privĂ©-berichtje gestuurd.
    Is dat hetzelfde groepje? smile.gif
    Kijk ernaar uit om jullie te leren kennen en onze ervaringen te delen smile.gif

2 mei terug voor de nekplooimeting. De volgende echo zal er dus snel zijn smile.gif
  • Dat zal waarschijnlijk een ander groepje zijn. Ik wist niet dat er al eentje was.
    @Bambieke dat gaat er inderdaad rap zijn! Wel leuk zo!
  • Blijkbaar zijn er inderdaad verschillende groepjes. Ik weet nu niet met hoeveel leden jullie al zijn? Wij zijn met een 30leden
  • Wij met 10 momenteel
  • Ik weet niet of jullie het zien zitten om samen te voegen?
  • Ik zal het eens voorstellen in het groepje wink.gif
  • Hoi allemaal, gisteren 12-weken echo gehad. Nekplooimeting was supergoed! Baby was al mooi gevormd en meet reeds 6cm, dus perfect op schema. Hopelijk voor jullie ook allemaal even goed nieuws!
  • @Tine007 : das goed nieuws zeg! bigsmile.gif Hopelijk mogen we inderdaad allemaal met goed nieuws volgen
  • net nu ik dit heb gevonden is het hier precies stil gevallen. Kan ik mee aansluiten bij jullie groepje? Wij zijn uitgerekend voor 19/11
  • Ik kom hier nog even piepen! Hoe verloopt jullie zwangerschap nog? Groetjes!
  • @Wishful bij mij verloopt alles momenteel nog goed. Vorige dinsdag de 12w echo gehad. Alles zag er goed uit. Begin deze week ging ik telefoon krijgen als er iets mis is, tot nu toe nog niks gehoord.
    Hoe gaat het nog met jou???
  • @Mines super, ben blij om te horen dat alles goed verloopt! happy.gif
    Hier, op aanraden van gyne, 1 cyclus aan het overslaan. Volop aan het wachten op mijn maandstonden dus.. hoop dat ze er snel aankomen zodat we opnieuw kunnen starten! blush.gif
    Hou jullie goed he! thumbup.gif
  • ik hoop voor jou dat ze er ook rap zijn!
    Ik duim alvast dat je rap terug zwanger bent en goeie zwanger mag hebben deze maal smile.gif
    Leuk om je nog eens te horen!
  • De meeste die hier op dit forum zaten, hebben een facebookgroepje opgericht om verder te praten. Vandaar dat er hier dus weinig beweging is.
    Blij dat er toch nog mensen zijn die hier op het forum willen blijven om over de zwangerschap en het verloop te praten!
    Ondertussen zijn alle echo's goed verlopen en weten we dat het een jongen wordt! De namenjacht kan beginnen smile.gif

@LOO; hoe ver ben jij ondertussen?
  • @Tine007: leuk! Hopelijk hebben jullie rap een naam he smile.gif
  • @Mines hoe gaat het nog met jou???
  • Geen reacties meer hier? Ben nochtans benieuwd naar jullie babies! bigsmile.gif
  • Het lijkt hier een beetje leeg, jammer want ik had graag aangesloten bij de facebook groep gezien ik een zoontje heb van 17 november sad.gif

Alles ok met jouw Baby?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld