November

• Bij mij is dat voorbij. Ik heb maar een enkele keer moeten overgeven, maar dat kokhalzen heb ik ook wel meegemaakt. Op 6 weken 3 dagen echt misselijk, op 8-10 weken af en toe kokhalzen. Maar nu heb ik er al enkele dagen totaal geen last meer van. Enkel moe moe moe: vannacht het klokje rond geslapen, en dat was zalig. Darmissues lijken ook te beteren.
  • @Asil: ja dat heb ik ook. Elke ochtend boeren en kokhalzen. Tot nu toe al 3 ochtenden ook overgegeven maar het blijft dus meestal bij kokhalzen.
  • @Tin_cricket Dat is goed nieuws dat de darmissues beteren !! OEF !!! bigsmile.gif

Ik heb gisteren gelezen dat je het misselijkst zou kunnen zijn rond tien weken omdat dan je HCG het hoogst staat. Dus klopt als een bus bij mij. Ik zie het dan maar als een "zegen" dat alles goed gaat en dat mijn hcg dus nog goed gestegen is.

Morgen mag ik eindelijk naar gyn. Ik hoop echt nog altijd stiekem dat hij zegt dat ik toch al wel een maandje langer zwanger ben dan ik dacht blush.gif content.gif bigsmile.gif Dromen mag he thumbup.gif
  • @Asil Bij mij is het overgeven en kokhalzen voorbij. Heb duurde van week 6 tot week 8. Nu heb ik wel nog vaak een misselijk gevoel in de voormiddag. Enkel bij tanden poetsen moet ik wel wat opletten.
  • MAVRO
    Новый проект
    Новая криптовалюта
    Рост от 20 до 50 процентов в месяц!
    Реферальная программа 14 уровней
    mavro.ga

mavro.ga, mavro, mavro отзывы, mavro криптовалюта, mavro mmgp, mavro coin, mavro курс, мавроди mavro, mavro кран, mavro майнинг, новая криптовалюта mavro, mavro mining, mavro криптовалюта отзывы, валюта mavro, mavro coin курс, сколько монет в найденном блоке mavro
  • Ik ben hier precies de enige die geen last heeft van misselijkheid..
    Ik heb er enkel last van als ik honger begin te krijgen.
    Ik tel keihard af naar vrijdag, dan heb ik mijn 2e echo. Ben nu al nerveus!
  • Ik ben echt misselijk met vlagen en enige dat helpt is eten wink.gif De misselijkheid voelt wel een beetje als TE GROTE honger hebben...
  • @Wishful Komt vast hartstikke goed! Maar ik snap je zenuwen hoor, ik heb afgelopen donderdag mijn echo gehad en heb alweer de zenuwen opnieuw voor mijn 2 echo, volgende week woensdag....

@Asil Ik ben ook niet echt misselijk geweest hoor, ja ook vlagen, je omschrijving klopt wel inderdaad haha Maar ik heb voornamelijk heel veel honger, om gek van te worden om weer gezond wortels of een broodje te pakken. Ik hang van zout naar zoet, chips en mierzoete snoepjes. En ranja! drink ik de hele dag door (die met 0% suiker) pies me een ongeluk, maar ben hartstikke bang voor blaasontsteking dus maar blijven drinken.Aangepast door Lizzie op 11/04/2017 18:00
  • @Lizzie : jij bent van NL zeker ? bigsmile.gif Ranja ken ik niet ... Ik heb me cranberryjuice aangeschaft en dat leng ik aan met spa bruis, ik doe er wat frambozen bij en ik heb zogezegd een cocktail. En cranberry is goed tegen de blaasontstekingen !
  • @Lizzie Ja het is ongelofelijk gek hoe snel je opnieuw ongerust bent hé. Die eerst echo heeft mij een paar dagen een goed gevoel gegeven, maar sedert vorige week is dat weer compleet verdwenen. We zien wel. We kunnen maar aftellen hé smile.gif
  • Ik word de laatste week ofzo ook steevast 's nachts wakker met ongelooflijke dorst. Dan moet ik minstens een halve liter water kunnen drinken, of ik voel mij helemaal uitgedroogd.

Deze ochtend nog een 5-tal minuutjes de doppler uitgetest, niets gevonden. Vanavond probeer ik het nog eens en dan geef ik het minstens op tot vrijdag.
  • @Wishful Misselijkheid valt hier ook mee hoor. Ik heb tot hier toe slechts 3x overgegeven en dat was tussen 6 en 8 weken. Nu met vlagen een misselijk gevoel in de voormiddag, maar daar blijft het bij.

Heel veel succes aan iedereen die deze week een echo heeft! thumbup.gif Hier is het nog een weekje wachten.
  • @Asil Ja kom inderdaad uit Nederland haha, ranja is gewoon siroop die je aanmaakt met water. goofy.gif

@Wishful ja ik was de eerste dagen ook gerust gesteld en nu denk ik bij elk hobbeltje in auto of een schrik reactie of wanneer ik niets voel verder dat de baby het niet meer doet .... dat we maar gauw de schepjes mogen voelen!
  • Hallo

Ik voeg me ook even toe bij de november baby`s.
    Voor ons geheel onverwacht, nieuw samengesteld gezin met reeds 3 tieners, samen 1 pleegdochtertje van nu net 10.
    2 jaar Ivf gedaan en het hele traject doorlopen zonder succes dus daar alweer een jaar geleden mee opgehouden en berust in het feit dat er geen baby meer zou komen tot we dus vorige maand een aangename onverwachte verrassing kregen, een spontane zwangerschap. blush.gif blush.gif
    Ondertussen hebben we iedereen ingelicht met veel verraste en blije reacties en durven we eindelijk luidop spreken over de baby die we totaal niet meer verwacht hadden. content.gif
    Mijn laatste en enige zwangerschap is alweer 14 jaar geleden en ik merk dat er ondertussen toch wel veel veranderd is...
    Het is allemaal heel spannend bigsmile.gif
    Groetjes
  • @sofdej Proficiat!!! Amai, dat baby'tje gaat nogal in de watten gelegd worden door iedereen bigsmile.gif

Er is ook een fb-groepje voor november 2017 mama's als je interesse zou hebben smile.gif
  • Ik ben euforisch, ik heb zonet de hartslag van de baby kunnen horen via de doppler! love.gif De gyn heeft het niet laten horen bij de echo, dus het was de eerste keer. Ik heb het wel afgezet na 15 seconden zodat ik het aan mijn ventje kan laten luisteren eens hij thuiskomt. Ga hem vragen om het op een af andere manier op te nemen, hopelijk lukt dat smile.gif
  • Heeeeeeerlijk, vanaf nu bij elk onzeker moment, hop de doppler erop goofy.gif

Welke doppler heb je @Tin_cricket?
  • @Tin_cricket zalig! Wist niet dat je dat zo vroeg al zelf kon horen! Ben idd wem benieuwd welke je hebt smile.gif
  • @lizzie de angelsounds van Luvion (zo met een roos hartje erop).

Als je er ook eentje zou aanschaffen, ik zou er nu eentje kiezen met een aparte sonde, dat lijkt mij veel makkelijker om te richten (bv die van jumper). Maar ja, ook weer een stukje duurder en op zich doet de mijne het blijkbaar ook prima. Op de doos staat vanaf 14 weken, maar zie het kan dus sneller ook...
  • Ow jah, die heb ik ook gehad bij mijn zoon! Ik wilde nu de gevoelige van sensitest kopen, die is € 60,-
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld