November

• Hoi iedereen,

Ook hier was de echo SUPER thumbup.gif een zeer beweeglijke baby, alles tip top in orde. Onmiddellijk ook bloed laten nemen voor de Nipt test. Ze zag ook een kleine verhoging maar dat kon ook van de schaamlipjes zijn.
    Dus we zijn in spannende afwachting..

Ik voel me ondertussen wel al wat beter hoor, de grootste vermoeidheid is voorbij, dus daar ben ik wel blij om.. Nu kunnen we beginnen genieten.

Groetjes
    Tesje content.gif
  • Hoera @Tesje !!!
    Wat hoop je dat het gaat zijn ?
  • Ik hoop dat ik mijn beebje 9 maand mag dragen en dat ik een gezond beebje in mijn armen mag nemen.
    Dat is voor mij het allerbelangrijkste.

Ik heb al een jongen en een meisje dus voor mij maakt het nu niet uit..

love.gif love.gif love.gif
  • @Tesje oh ja jij hebt al een koningskoppel smile.gif Dan zou het idd ook niet meer uitmaken wat het derde wordt.
    maakt uiteindelijk nooit uit he. je ziet het graag vanaf de moment dat je zwanger bent .
  • Straks de 12weken echo, toch wat nerveus hier...
  • Veel succes @Wishful!

Hier vandaag ook 12 weken echo gehad (kindje heeft nu lengte van 11w5d) en alles zag er perfect uit! love.gif Goede nekplooimeting gehad en gynaecoloog was er zeer gerust in! happy.gif Meteen ook bloed laten nemen voor nipt dus nog even afwachten en dan maken wij onze zwangerschap bekend. Nu is enkel de dichte familie reeds op de hoogte.
  • @Este super! Blij te horen dat alles ok is!
  • Hier ook een goede 12weken echo met goeie nekplooi! ^^
  • Proficiat @Este en @Wishful !!

bij jullie al een gokje naar het geslacht ?
  • @Asil neen, gynaecoloog durfde echt nog geen uitspraken doen. Nuja, voor ons maakt het dan ook echt niet uit, dus zo erg vinden we het niet om nog 4 weekjes te wachten. Wel heel benieuwd uiteraard!
  • @Asil Hier ook nog geen idee, maar wij deden de nipt en zullen het dus binnen een dikke 2 weken weten happy.gif
  • wij zouden binnen een week onze NIPT resultaten mogen ontvangen.
    Ik hoop dat alles in orde is.
    Wil er niet aan denken dat er een afwijking is en dat je voor de keuze staat "houden of niet" ..........

Jullie hier al over nagedacht ?
  • @Asil Wij hebben de NIPT niet laten uitvoeren omdat gynaecoloog het echt niet nodig vond. Wel benieuwd naar het resultaat van de combinatietest (mag 08/05 bellen), maar ga er eigenlijk vanuit dat alles ok zal zijn hoor.
    Hier ook nog niet echt nagedacht mocht het niet ok zijn, wil daar voorlopig (&hopelijk nooit) ook niet aan denken.. smile.gif
    Vind het wel opmerkelijk hoeveel er hier op het forum de NIPT laten uitvoeren.
  • Mijn man wou het per se, hij vond het geld te verwaarlozen, "want wat is 290euro nog waard over 10 jaar".
    Hier zijn de resultaten binnen, alles tiptop en een baby2.gif Mijn gevoel bleek correct smile.gif

• @Tin_cricket Super!! Verlang ook wel om het geslacht te weten, wil beginnen zoeken naar namen wink.gif
  • @Wishful oh ik dacht dat het een meisje werd omdat je banner in het roze is blush.gif

Neen inderdaad ik wil er eigenlijk ook niet hard over nadenken maar wil precies toch een klein beetje voorbereid zijn ...

Nipt resultaten krijg je per brief thuis zeker ?
  • @Asil Haha ik snap de verwarring. Roze is gewoon 1 van mijn lievelingskleuren happy.gif
  • ik moest bellen voor de uitslag
  • @Tin_cricket Oh proficiat!

@Asil Ik ga de resultaten van de nipt opgestuurd krijgen. Als ik het geslacht wil weten, moet ik bellen naar mijn gynaecoloog.

Hier ook aan het aftellen naar het geslacht van ons kindje. Namen staan hier al vast, maar ik wil zo graag babyspulletjes beginnen kopen. bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld