zwanger voor november

• Ik sluit me graag ook aan! Heel pril maar je moet ergens beginnen zeker?
  • @Diedy thumbup.gif content.gif wij hebben elkaar vaak gezien in de nod topics, duimen omhoog dat alles vlot gaat!
  • @BLBL dat is zeker waar. Nu mag alles eens meezitten e. Dat we in november een prachtig boeleke hebben!
  • Sorry voor het inbreken...

Maar wat lees ik hier? Proficiat @Diedy ! Wat een topmaand! We hebben een hele tijd samen in de NOD groepjes gezeten! Wat fijn om je nieuws te lezen! Ik duim voor een goed verloop en een heerlijke november baby! Je hebt er lang genoeg op gewacht!
  • Bedankt dames. Onddanks ziek te zijn voel ik me toch euforisch. Il weet dat er nog veel kan misgaan maar elke voldragen zwangerschap begint zo e.
  • ik mag al weer uit dit groepje sad.gif, hcg niet gestegen.

Het zit ons weer niet mee, op minder dan 1 jaar is het 3x misgelopen. Volgende week vrijdag terug naar de gyn voor te bespreken en echo.
  • @BLBL oh nee, ik was dit mailtje aan het typen en zag jouw reactie pas na het plaatsen... ik vond het juist zo leuk jou hier opnieuw tegen te komen

Momenteel zit ik hier ongeduldig te wachten op telefoon van het ziekenhuis met de bloedresultaten. Ik hoop echt dat mijn HCG mooi gestegen is. Ik heb wel gisteren zelf een thuistestje gedaan (mocht eigenlijk pas vanaf morgen van het ziekenhuis) maar ik kreeg toch al 2 strepen. Kan alleen maar hopen dat dit goed nieuws is.

Als mijn resultaten goed zijn kom ik graag in het facebookgroepje en stuur ik een berichtje, maar voorlopig wil ik eventjes nog de bevestiging van het ziekenhuis. Ik durf echt niet meer vooruit te kijken na die miskraam.
  • Spannend @zonnebloempje, hopelijk goede waarden!

@BLBL ik vind het echt zo jammer voor jou 😒

Ik ga dinsdag terug voor een 2e bloedname. Maandag was het 517. Ik hoop dat het goed gestegen is. Mijn zwangerschap is begonnen met heel veel bloedverlies ( ik dacht mijn maandstonden) dus de schrik zit er goed in. Maar als alles goed blijft gaan wil ik ook graag in het groepje. Voorlopig ga ik dus nog even wachtten
  • Fb groep

Ondertussen telt de fb groep al 8 leden! Wie graag aansluit: stuur me een pb! Ik kom om de dag eens checken!
  • Hoi hoi

Hier gisteren ook een positieve test gekregen, na ronde 3 is het raak πŸ‘ŠπŸ»πŸ˜€

Zou ook graag in het FB groepje komen, dinsdag bloed laten trekken ..... spannend
    Normaal ben ik uitgeteld voor 13 november 2018 😍

Lieve groetjes
  • Hoi! Ik ben nieuw hier bigsmile.gif ik heb net getest vandaag en ben zwanger, joehoe! Ik ben uitgerekend voor 14 november bigsmile.gif ik zou me graag aansluiten bij het Facebook groepje smile.gif heb net een pm verstuurd
  • Deze morgen bloed laten trekken. Deze avond krijg ik de resultaten. Ik ben zooooo zenuwachtig!
    Vorige week was de waarde 517, dus hopelijk is het mooi gestegen ...
    Ik blijf zo bang, want heb dus voor ik positief testte 2,5 dagen bloedverlies gehad.
    We zullen zien, maar het zou fijn zijn als ik goed nieuws krijg, dan kan ik eindelijk eens genieten
  • Oef , de waarde was vandaag 3000. Dan straks of morgen eens een afspraak maken bij de gynaecoloog
  • Super nieuws glamm it πŸ˜€
  • Hoi, hoi, ik ook heel pril zwanger uitgerekend voor 15 november, als volgende week mijn echo goed is sluit ik mij ook graag aan in het fb groepje, nog even afwachten dus!
  • Anneleentje je mag altijd aansluiten hoor , ik denk dat voor de meeste van ons wel wat afwachten is .
    Je kan lisa steeds privΓ© sturen .
  • OkΓ© heb ik gedaan, mijn verhaal is waarschijnlijk wat anders, ik ben nu iets meer dan een jaar aan het proberen en nu zwanger geworden via de eerste ivf poging (icsi) en ik doe dit ook alleen, ik wilde heel bewust mama worden, niet noodzakelijk alleen, maar met dat ik geen partner heb, heb ik het dus alleen gedaan! smile.gif
  • Amai anneleen dat is inderdaad een iets ander verhaal seg.
    Maar ik kan mij inbeelden als er geen partner is en de wens wel dat je ervoor gaat. 😊
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld