hoeraaa

• Gefeliciteerd met Lizz! Geniet ervan!

Tess, ja dat kan een,begin zijn. Succes, hopelijk zet het door!
  • goedemorgen, zijn er hier noog die zo slecht kunnen slapen?? en dan moeten die gebroken nachten nog beginnen drunk.gif
    van 2 - 5 wakker gelegen, brandend maagzuur en klaarwakker. werd biijna gek
    om dat tegen de ochtend terug in slaap te vallen.
    als de kids op school zijn seffes duik ik terug bed in pffff

hoe ist verder mt iedereen?
    had ik al proficiat gewenst met lizz?? bij deze, zo'n mooie naam trouwens
  • Nancy, hier ook lang wakker gelegen!
    Eerst omdat het binnen regende op de slaapkamer, en dan omdat ik plots regelmatig pijnlijke harde buiken kreeg maar die zijn toen over gegaan rond een uur of 4... Pff. Ik ben kapot!

Vandaag wel weer steeds harde buiken, vriend moest wel werken vandaag.

En woensdag bij de gyn een datum gehad om in te leiden wink.gif
    Als ik zondag nog niet spontaan bevallen ben dan moet ik zondag aan de monitor en dan maandag word ik ingeleid.
    Dus nog maximum 3 dagen! kvind het wel spannend hoor! Maar ik hoop toch dat ons mannetje nog spontaan komt. Liever vandaag dan morgen tongue.gif

Zo meteen maar naar de Brico, product gaan zoeken om op de houten vloer te doen op de zolder (daar is nu een rotte plek, hoe die daar komt weten we niet, en daardoor druppelt het onze slaapkamer binnen)
  • Ook ik slaap niet al te best meer. Mijn handen tintelen en zijn best pijnlijk 's nachts en ik moet regelmatig naar het toilet. Daarna lig ik wakker te liggen. Nog 18 dagen te gaan en nu maar hopen dat ik geen 2 weken over tijd ga goofy.gif
  • daar hoop ik dusook op; nieet over tijd gaan. bah bah bah en nog eens bah. bij de oudste ben ik 10d overtijd gegaan. pure horor. iedereeen vraagt en nog niets? voor wanneer was het? en jij durft hier nog rond te lopen? (duuh wat moet je anders doen? thuis id zetel zitten wachten???)
    nog een dikke week, joehoe.
  • Hier ligt nu bewust de facebook chat en mijn gsm uit! Want al die vragen ben ik beu! Maar we zijn bijna maandag <3
    Maar ik hoop nog op morgen, dan is mijn opa jarig en het zou super zijn moest zijn eerste achterkleinkind geboren worden op zn verjaardag...
  • Hier nu toch al drie dagen overtijd... Ik baal er enorm van. Fijn dat je morgen ingeleid wordt Tati! Kben stiekem toch jaloers 😉! Ik moet morgenavond terug naar de gyn en hoop dan ook op een datum om in te leiden... Dan heb je toch al n einddatum he. Kheb wel liever dat ze zich nog spontaan aanmeldt, maar kdenk dat dat niet meer gaat gebeuren.
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Nog proficiat met de geboorte van Lizz! Hele mooie naam! Bij ons wordt het een Noa...😉
  • Dat wachten ik werd er gek van, nu kan ik niet slapen. De spanning zeker goofy.gif
    Ik kan niet wachten tot ons Luca er is!
  • Tati, veel succes vandaag.
    Veto, dat weet je nooit hoor. Dacht bij de oudste ook zo, ik mocht uiteindelijk 11 dagen na de uitgerekende datum binnen gaan. Op dag 10 is alles uiteindelijk toch nog spontaan begonnen. Ik hoop alleen aan de ene kant dat dat nu niet zo hoeft te zijn , maar aan de andere kant wel, mijn schoonvader is opgegeven en het is echt voor elk moment stuckup.gif
  • @Tati: je zal nu wel aan het bevallen zijn! Veel succes en geniet van jullie zoontje! Luca is trouwens een hele mooie naam.

@Nancy: dat is geen leuk nieuws van je schoonvader. Veel sterkte in elk geval! Mijn vriendin haar vader was ook opgegeven toen ze net zwanger was. Dat was echt een hele zware periode voor hen... Ze hebben hem uiteindelijk de naam laten kiezen uit hun eigen drie favorieten. Niemand wist wat het ging worden (ook het geslacht niet) en het feit dat hij dat toch allemaal wist en gekozen had, was voor haar toch echt een grote troost. Hij is gestorven toen ze 7maanden zwanger was.

We zijn gisterenavond op controle geweest bij de gyn in het ziekenhuis. Normaal moesten we bij haar thuispraktijk gaan, maar ze was weggeroepen voor een bevalling. Omdat ze hoogzwangere vrouwen niet graag laat wachten heeft ze ons opgebeld dat we naar het ziekenhuis mochten komen, dan kon ze ons tussen de bavalling door komen checken. Ik moet zeggen dat ik dat echt heel erg apprecieerde, want twee uur in de wachtzaal had ik niet zo fijn gevonden!
    Alles was weer in orde met onze meid (half uurtje monitor gehangen). Ik had 1,5cm ontsluiting (beetje teleurstellend vond ik) en ze heeft me dan gestript. Tot nu toe is het nogsteeds niet op gang gekomen thumbdown.gif . Ik heb wel meer pijn aan mn heupen en onderbuik, maar weeën zijn er niet van gekomen disappointed.gif ...
    We waren wel enorm blij dat ik morgenavond binnen mag gaan om de bavalling in te leiden bigsmile.gif thumbup.gif ! Waarschijnlijk wordt onze baby.gif dus donderdag geboren! Precies op 41 weken dan...tenzij het vandaag of morgen nog vanzelf op gang komt natuurlijk, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet meer. Ik ben echt blij dat er nu een einde in zicht is, want ik ben het pregnant.gif echt wel beu!

Mijn man en ik waren er vandaag nog over bezig dat we echt wel een probleem hebben moest het bij ons toch een jongen worden...alles is hier redelijk roze en we hebben niet eens een jongensnaam voor het geval dat blush.gif bigsmile.gif . We zullen er dus maar vanuitgaan dat onze gyn niet mis zit hè?!
  • Wat zou die mis zijn, niet zo twijfelen. Hij heeft toch 2x hetzelfde geslacht gezegd of niet?
    Thx voor de steun, schoonpapa is vrij zwak en aan het uitdrogen. We hebben het geslacht en de naam altijd voor ons gehouden maar hij weet het wel al. En we zijn zeker dat hij het besefte toen mijn man het hem vertelde, hij zei zelfs nog voetbalploeg.... Er zijn aan mijn man zijn kant veel jongens vandaar

Zelf vandaag een redelijk goede dag gehad, ik kijk echt dag per dag en probeer alles zo goed mogelijk bij. Te houden. Hoewel dat met de poets niet zo goed wil lukken als ik wil. De man troostten nog door te zeggen, och als je uit het ziekenhuis komt zie daar toch niet veel meer van .... tough.gif . Grrrr

Och ja, er zijn ergere dingen zeker ....

Het belangrijkste is klaar, denk ik, en voor de rest zien we wel weer
  • En Veto? Nieuws van bij jullie?

Hier doet Luca het super!Sliep de eerste week wel 7 uur na elkaar! Nu nog 5n maar hij heeft echt last van krampjes, dus dokter Brown flessen gekregen van iemand en we zullen die eens testen hé.
    Vandaag is hij al weer 2 weken oud! Wat gaat de tijd snel!
  • ah hier ook een oktober 2013 praatgroepje
  • Hier is het uitgestorven. bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld