Uitgerekend voor september

• Hey Anny, dat van die pijn bij het omdraaien herken ik helemaal! Soms echt zo' n steek onderaan...slapen komt er op die manier niet echt van. Ik ben nu pas 38 W en bij controle vandaag nog niets van ontsluiting te zien. Niet dat ik voor de rest echt veel mag klagen, mr hoop dat we toch niet nog meer dan 3 weken moeten wachten.smile.gif
    Sta jij onder extra controle nu?
    Het beste nog he smile.gif
  • @Anny welkom int groepje!!
    Heb al minder last van mijn heupen, nu zijn het mijn handen dat pijn doen pfff...
    Ik heb echt nachten dat ik amper slaap!! zoals deze nacht.
    Heb deze morgen geweend van den miserie, is echt niet meer fijn.

En dan problemen met de auto, 1 ding gemaakt alé hup volgende ding is stuk....het hou nooit op
  • Hey dames,

Hoe vordert het bij iedereen?
    Hier zaterdag slijmprop verloren,vandaag veel voorweeen maar nog onregelmatig.

Morgen babydate. wave.gif
  • Lieve lotgenoten,
    Hier nog altijd niets! Eigenlijk voel ik mij nog helemaal als pakweg een maand geleden. Mss wel wat minder mobiel en lastig omdat het extra gewicht begint te wegen, maar nog niets dat echt aankondigt dat de bevalling voor een dezer dagen zou zijn. Eigenlijk had ik van in het begin van de zwangerschap al voorgevoelens, over het geslacht en over het feit dat hij er zo lang mogelijk ging blijven zitten en het lijkt er wel op dat die alletwee gaan kloppen smile.gif
    Voor mij mag hij gerust nog een tijdje bij mama blijven als hij het daar goed heeft maar ik hoop zo dat hij gewoon zelf beslist wanner de tijd rijp is en we geen kunstmatige ingreep moeten doen.
    En jullie? Zouden jullie er liever al "vanaf" zijn en laten inleiden of ook de voorkeur voor de natuurlijke gang?
    Veel succes nog aan degene die echt bijna zo ver zijn!
  • Hier ook nog altijd aan het wachten en de laatste dagen waren wel vrij zwaar ook omdat iedereen erop zit te wachten en dit dus nog het enige gespreksonderwerp is. Gisterenavond wat ananas gegeten tongue.gif je weet maar nooit dat het helpt.
    Straks nog even wandelen in 't stad en misschien nog wat spulletjes kopen.
    Ik zou persoonlijk ook liever hebben dat het natuurlijk op gang komt maar aangezien ons mannetje al heel groot en zwaar is (4,400 kilo) ga ik morgen toch met de dokter bespreken wat de beste optie is en misschien toch laten inleiden, ook omdat ik toch al 2 cm opening had vorige week.
  • Veel succes voor de dames die op het punt staan om te bevallen.

Lore is ondertussen al bijna 6 weken, wat vliegt de tijd.
  • Vandaag naar gyn. geweest vanmorgen, heb al 4 cm opening, ze heeft mij dan ook gelijk gestript met de hoop mijn vliezen vanzelf breken.Heb nog steeds weeen maar nog niet om de 5min. en nog niet heftig genoeg vind ik.Moest het niet verder doorzetten gaat ze donderdag mijn vliezen breken.
    Hopelijk helpt de volle maan van vandaag wat wave.gif
  • En de volle maan heeft geholpen,lol.
    Woensdag morgen 10/09 zijn mijn vliezen vanzelf gebroken en 2u en 48min later was onze meid er al.Ben wel gescheurd maar alles geneest goed,heb wel last van aambeien nu sad.gif
  • Proficiat met de geboorte van je dochtertje.
    Alles in orde met je kleine meid?
    Hoeveel woog ze en hoe groot was ze?
  • Ze woog 3625gr en 52cm groot.
    Alles is oke met haar, ben poliklinisch bevallen.
    Vandaag eens langs de KA om effe te controleren dat alles goed gaat en inorde is.
    Vandaag komen de kids ook terug van zeeklassen dus veel was, lol.Hebben wel een rustige week gehad.

Hoe gaat het met jouw prutske?
  • Proficiat met jullie kersverse spruit.jij bent bevallen op de datum dat ik normaal gezien een geplande keizersnede zou hebben.
    Ipv keizersnede heb ik 10september een curettage gehad owv achtergebleven placenta.
    Emma is ondertussen al 9 weken,en een heerlijke meid!
  • Lore doet het goed. Ze is al 7 weken oud en heeft al 3x van buik naar rug gedraaid.
    Deze nacht heeft ze heel goed geslapen en de mama ook wink.gif
    Om 22u30 laatste avondvoeding en om 3u30 en 7u haar nachtvoeding.

Ze wordt al zo groot. Ze heeft ook al een week haar wasbare luiers aan.
    Ik moest nog wachten tot ze genoeg woog om ze te kunnen aandoen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld