September 2018

• Een vraagje. Is er ondertussen die geheime fb-groep? Wil dat ook zeggen als je daarin reageert, niemand het kan zien van je vrienden? (nog niet iedereen weet het). En als ze al bestaat, wie kan me toevoegen bigsmile.gif
  • @Tasha1983 De facebookgroep is inderdaad volledig geheim, je kan hem zelfs niet terugvinden als je zoekt op facebook. Dus niemand kan zien dat je er iets in zegt, behalve de andere leden. Als je mij in een privébericht je echte naam doorstuurt, wil ik je wel toevoegen.
  • @Marlies1987 Heb je een chatje gestuurd. Dank je wel alvast, wist niet dat dat mogelijk was smile.gif
  • Voor wie graag nog lid wil worden van onze geheime Facebookgroep, je mag altijd een privéberichtje sturen. 1 van ons moet je wel eerst toevoegen als vriend, anders kunnen we je niet toevoegen tot het groepje smile.gif
  • Hallokes,

Sluit me even graag aan in dit groepje...
    Ben een tijdje niet meer op het forum geweest wegens persoonlijke keuze.

5 september 2018 verwachten wij ons eerste kindje , een meisje. Het is zo spannend maar nu sinds 2 weken super vermoeiend door deze hitte!
    zijn er nog dames die hieronder lijden? Ik weet me gewoon niet meer waar stoppen, daarbovenop heb ik altijd een super hoge bloeddruk, heel veel vocht in mijn benen en voeten... Paar keer ziekenhuis bezoek geweest maar ze sturen me altijd weer naar huis.
    Over laatst bloeddruk van 15.7 en nog zeggen ze dat ze je pas opnemen vanaf 16...7

Ik kan niet meer uit te voeten ook niet, zelfs een brood bij de lokale bakker gaan halen met de auto vraagt mij super veel energie!

Achja nog 4 weken geduld hebben en dan is ze er! smile.gif

groetjes
  • Waaaaw tikri proficiat. Ik herinner mij u nog .
  • @tikri eerst en vooral proficiat.
    Wat jammer dat je niet gehoord wordt! Krijg je extra afspraken bij je gynaecoloog? Ik had ook een hoge bd voor mijn bevalling, ik kan je wel vertellen dat vooral de onderdruk belangrijker is dan de bovendruk dus als die ok is, is dat zeker een goed teken! 16/8 vond mijn gynaecoloog minder zorgwekkend dan 14/10... En een vriendin van mij die vroedvrouw is heeft dit ook bevestigd aan mij dat onderdruk nog belangrijker is dan bovendruk (bovendruk tot 18 is niet optimaal, maar niet meteen super zorgwekkend, terwijl en onderdruk boven de 9 dat wel al meer is)
    Desondanks is gehoord voelen enorm belangrijk en hoop ik dat je extra op controle mag bij de gynaecoloog om alles toch van kortbij op te volgen want het kan snel omslaan.
  • Hey @Neuzeke !
    Ja het is tot nu toe een zeer zwaar avontuur geweest. Maar het einde is in zicht en krijg iets moois in de plaats! blush.gifFINALLY

@drooms
    Dankje!
    Ik heb inderdaad extra afspraken bij de gynaecoloog. Morgen testen ze mijn urine nogmaals op eiwitten.
    Ik dacht altijd dat ik de bovendruk moest controleren, tot gisteren zeiden ze me ook dat de onderdruk belangrijkste is en die zit wel altijd goed gelukkig maar. Het is enkel de bovendruk die echt torenhoog loopt. astonished.gif
    Deze nacht zijn we wel naar spoed gegaan omdat ik iets voelde scheuren in mijn buik, dus ik was meteen ongerust! Had zo veel pijn echt brandende pijn, nu blijkt dat ik dus een spier heb voelen scheuren in mijn buik sadhug.gif
    Dus dit kan er ook nog wel bij.
    Ik voel mij wel ok nu het wat afgekoeld is maar voor de rest voelt het alsof ik “MY 600LBS life” leef. Kan niet uit te voeten en ben tot nu toe 18 kg bijgekomen, toch weeg ik precies 150 kg… verschrikkelijk! bored.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld