September 2018

• Al 2 dagen non stop, dus ja veel.
    Maar naar de gyn, maar eigenlijk weten we het al...
  • Kiwi, sterkte en een dikke knuffel sadhug.gif
    Hopelijk kunnen jullie het snel een plaats geven sadhug.gif
  • Hoi!

Ik voeg me nog niet helemaal toe aan het groepje, gisteren pas inseminatie gehad na een miskraam ... Maar als het raak is zijn we ook nog net voor september uitgerekend smile.gif Nog 2 weekjes geduld dus!
  • Een jaar geleden mocht ik hier ook meeschrijven love.gif

Geniet ervan dames want het gaat zo snel.
  • Ik verlies ook al de hele ochtend bruinverlies, en bespeur nu ook al helder bloed. Ik vrees dat het bij mij ook ophoudt... ik was zo blij na die lange weg, en ook nu wordt het me niet gegund sad.gif

• Oooh nee zonnebloempje sadhug.gif heb je krampen? Bloedverlies hoeft niet meteen het ergste te betekenen candle.gif
    Na zo'n traject , heel veel sterkte candle.gif

• En hier ook geen goed nieuws. Helder bloed + slijm. Pijnlijke borsten zijn weg. Lichte steekjes/krampjes in mijn lies.
    sad.gif
  • dag dames,

Ik heb vrijdag positief getest en zaterdag nog eens met een digitale clearblue.
    Nu wel heel raar, want had al sinds dinsdag (dag van nod) heel licht bloedverlies, echt heel weinig enkel met afvegen, bijna niks in mijn maandverband.
    Ik heb nu nog de hele tijd zo licht bloedverlies, dus heel ongerust.
    Als jullie spreken over bloedverlies, is dat dan ook zo weinig of veel meer?
    Ik heb gebeld naar de gynaecoloog en ze zouden me terugbellen. Heb in juli 2017 ook al een missed abortion gehad en vertrouw mijn lichaam niet meer!
  • Lala86, oh nee sadhug.gif wat jammer, jij ook cry.gif
    Wat een droevig nieuws al deze maand, allemaal heel veel sterkte, moed, hopelijk kunnen jullie het snel een plaatsje geven en hebben jullie snel een positieve test terug in de handen candle.gif

BLBL, voorzichtige proficiat! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid thumbup.gif
    Ik duim alvast voor je!
    Begrijpelijk dat bloedverlies je ongerust maakt. Bij mijn vorige zw had ik ook vanaf nod roos verlies, twee weken later kwamen daar hevige krampen en later een miskraam van... Maar ik las toen vaak op internet dat roos-bloedverlies niet altijd een miskraam wordt, kan ook heel onschuldig zijn. Maar die onzekerheid is niet leuk e bored.gif
  • Ik krijg straks de resultaten van mijn bloedtest. Maar eigenlijk weet ik het al. De hoeveelheid bloedverlies + zeer pijnlijke krampen vertellen eigenlijk al duidelijk dat ik het kwijt ben.
    Het doet echt zo'n pijn. Elke mislukte terugplaatsing was zwaar, maar dit... 10 dagen hoop, meer was me niet gegund.
    Ik ga hier dan ook weer stilletjes van het forum verdwijnen, want ik kan het echt niet aan om andere succesverhalen te horen.

Mijn lijdensweg wordt nog wat verlengd, maar hopelijk komt er ooit een einde aan....
  • Hoi BLBL, als ik het heb over bloedverlies, is het helderrood bloed vermengd met slijm. Momenteel ook enkel bij het afvegen. Vrij weinig op maandverband.
    Maar bij mij doet het verdwijnen van de pijnlijke borsten/ misselijkheid en dat het bloed vermengt is met heel veel slijm (smakelijk sad.gif ) , en krampen sterk vermoeden dat het geen blijvertje is. Gelukkig waren we voorzichtig blij, al blijft het toch een serieuze slag in het gezicht.
    Morgenavond afspraak bij de huisarts voor bloedtrekken. Kon niet eerder terecht. Maar ja eigenlijk diep vanbinnen ken ik het verdict toch al.
    Meer de afspraak gemaakt om zeker te zijn en eens een gesprek aan gaan met de huisarts over de miskramen en wat hij denkt over verdere opvolging.
  • @Lala86 bedankt voor je antwoord en alvast sterkte - ik duim nog voor positief nieuws.
    @zonnebloempje veel sterkte ook voor jou! Moet niet simpel zijn na zoveel pogingen, hopelijk snel weer positief!

Ik heb nog geen krampen, borsten nog altijd wat gespannen, maar ja, na die missed abortion van juli weet ik dat mijn lichaam mij aardig voor de gek kan houden. Ik ga er ook eerder vanuit dat het bloedverlies slecht is. Ik mag over een uurtje naar de gynaecoloog, goed dat ik er snel terecht kan. Hopelijk kan die wat van mijn vragen beantwoorden.
  • Ik ben bij de gyn langsgeweest en op de echo was er niks te zien. Maar toch nog bloedafname, daar heb ik morgen resultaat van, als hij zeker is van dat het niks is, waarom dan nog die bloedtest? En hij zei dat mijn test dan waarschijnlijk vals positief was geweest, ik dacht dat dit niet kon. Hij dacht ook dat ik elke maand geen eisprong had gehad, met zo weinig 'menstruatie'. Ben helemaal in de war.
    Ik had woensdag zowiezo een afspraak staan bij mijn eigen gynaecoloog (is praktijk), dus ik ga daar nog eens langs. Maar ik ga alvast weg uit dit topic, succes allemaal!

• BLBL veel succes nog! Wie weet brengt je bloedonderzoek meer duidelijkheid thumbup.gif candle2.gif

Vandaag bloedonderzoek laten doen, hcg stond op 3500. Al een beetje gerustgesteld maar de angst voor een miskraam blijft toch nog disappointed.gif

• Veeke ik denk dat die angst altijd wel blijft. Maar ik duim voor je dat alles goed loopt.

Ik heb gisteren de resultaten van het bloedonderzoek gekregen en zoals verwacht wijst het op een miskraam, kon ook niet anders met de hoeveelheid bloed dat ik heb verloren en de krampen. HCG van 2.1 en het moest min. 5 zijn. Dus bij deze verdwijnt onze droom voor september 2018. Ben doorverwezen naar het ziekenhuis omwille van 2 miskramen op korte tijd. Huisarts wil dat er onderzoeken worden gedaan om uit te sluiten dat er hormonaal iets mis is of in de baarmoeder. Gelukkig kan ik vandaag al terecht bij de gynea, dus kunnen we direct van start en moeten we geen maanden wachten. Blijven hopen en ooit zal het wel weg gelegd zijn voor ons.
  • Sterkte Lala, jammer dat je vermoeden bevestigd werd sadhug.gif
    Wel goed dat ze meteen verder gaan kijken voor jullie nu, hopelijk snel duidelijkheid en een knaltest candle2.gif
    Veel succes nog!

Hopelijk komen er toch nog wat dames in deze groep terecht, we kunnen wel wat positief nieuws gebruiken na al die tegenslagen candle2.gif
  • Wij hadden vorige week zaterdag een inseminatie. We weten nog niks, maar als het gelukt is, dan zijn we uitgerekend voor 29 september smile.gif Is er al een fb groepje?
  • Mamaboeboe spannend thumbup.gif hopelijk kan je snel het groepje vervoegen thumbup.gif wanneer ga je testen?
    Er is nog geen facebookgroepje, de overige dames die hier meeschreven hebben helaas slecht nieuws gekregen cry.gif
    Hopelijk komen er toch nog veel zwangeren bij voor september thumbup.gif
    Hier op 30/1 eerste echo, spannend candle2.gif
  • We hebben deze ochtend positief getest! smile.gif De rest van ons verhaal doen we graag in een geheime facebook groep wink.gif We richten er eentje op!
  • Even ingelogd. Zal ik je toevoegen op het geheime groepje? Stuur in een pbtje gerust je naam op facebook wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld