Kindje verloren

• Kindje verloren

Lieve mama's,

Op 19 maart ben ik bevallen van ons mooie meisje N.
    Ik was 21 weken zwanger.
    2 dagen voordien kon ik geen hartslag meer vinden. We zijn dan naar de materniteit gereden om een echo te laten doen en helaas leefde ons meisje niet meer cry.gif
    Bij de geboorte zagen we dat de navelstreng 3 keer om haar halsje zat.
    Ze was zo mooi en perfect. We zullen haar nooit vergeten, maar het verlangen om een levend kindje op de wereld te zetten is er des te meer.
    We gaan mijn eerste menstruatie afwachten en dan de natuur zijn gang laten gaan.

XxxAangepast door Mammie84 op 01/04/2018 13:56
  • Dit moet zo vreselijk zijn.
    Heel veel sterkte.

• Verschrikkelijk! Niemand zou dit moeten meemaken. Heel veel sterke met dit verlies, de tranen rollen over mijn wangen.
  • Heel veel sterkte ! X

Ik weet hoe het voelt
    Wij verloren in december Lou op 23w5d

Er zijn een aantal lotgenoten groepjes op fb moest je er nood aan hebben
  • Veel sterkte in deze moeilijke periode
  • Wat moeten jullie je vreselijk voelen. Ik leef heel erg met jullie. Veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.
  • Heel, heel, heel veel sterkte! Woorden schieten in zo’n situatie Γ©cht te kort...
  • Heel veel sterkte. Wij verloren op 19 maart ook ons kindje. Ik was wel niet zo ver als jij. Ik kan al met mijn verdriet geen blijf, dus ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jullie moet zijn. Ik wens jullie heel veel goede moed toe.
    En een dikke knuffel 😘
  • Heel veel sterkte @Mammie84 . Wat vreselijk 😒
  • @Mammie84 Nog steeds geen woorden voor! Verschrikkelijk wat jullie gezin moet doormaken!
    Hopelijk kunnen jullie bij mekaar terecht! Denk heel veel aan jullie!

Hele dikke knuffel! πŸ’–
  • @Mammie84 Ik ben er los niet goed van sad.gif hoe vreselijk..
    Erg dat je al bang moet zijn voor wat er zich in je buik afspeelt..
    Ik voel de pijn en het verdriet dat jij hebt..
    Heel veel sterkte in deze ongetwijfeld zware momenten en dagen..
  • Dank jullie voor de steun.
    Het blijft zo onwerkelijk. We hebben zo hard naar haar uitgekeken. sad.gif
  • Verschrikkelijk. Ik heb hier echt geen woorden voor. Heel veel sterkte !!!! sadhug.gif
  • @Mammie84 hoe gaat het met je? Moet je extra worden opgevolgd of mag je opnieuw proberen hopen op een volgende zwangerschap?
  • @Diedy, het gaat wel. Met ups en downs.
    Het gemis zal er altijd zijn.
    Wij mogen gewoon opnieuw proberen om zwanger te worden.
    Het verlangen is nu nog zoveel groter.
    Ik ben momenteel nog op mijn regels aan het wachten...Aangepast door Mammie84 op 14/05/2018 22:05
  • Veel sterkte. 😞 hier zoontje verloren op 7 juli 17. Is nu exact 1j geleden dat ik voor mijn eerste echo mocht gaan.
    Navelstreng zat helemaal bij elkaar gedraaid 😒
  • @Senna87 : konden jullie dat dan zien? Bij ons dus niet. Wij zagen het pas bij de bevalling.
    Zo jammer..
  • Wat doet het pijn om te beseffen dat we normaal binnen een drietal weken ons dochtertje zouden mogen verwelkomen.
    Wij hebben zo hard naar haar uitgekeken...
    Het gemis is enorm, vergeten doen we haar nooit.
  • Dikke knuffel meid, het is zo hard om te dragen 😒 de datums zullen altijd moeilijk dragen zijn. Onze sterretjes zitten voor altijd in ons πŸ’— en in onze gedachten. X
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld