NOD maart 2018

• Ik denk dat ik ook ga testen morgenvroeg. Kan me precies niet zo goed inhouden blush.gif
  • Negatieve test vanmiddag. Nog steeds geen MS te bespeuren. Sinds midden vorig jaar telkens cyclus van 27 dagen. Vorige zwangerschappen telkens al positieve test drie dagen voor NOD... Dus het zal niks zijn... Afwachten tot MS starten zeker? shocked.gif
  • @Fieke_2009 Dat afwachten is lastig he... Wie weet is deze zwangerschap anders...
    Met welke testen testte je positief 3 dagen voor NOD? Gewone of early test?
  • @Lydia ja wachten is lastig en ik weet dat elke zwangerschap anders is, maar ik heb er nu geen hoop meer op. Gewoon afwachten. Vorige zwangerschappen testte ik zo vroeg al, omdat ik me toen echt zwanger voelde. Nu voel ik dat dus niet. Was telkens met gewone test.

Ik lig alweer in bed, want dan is het weer sneller morgen smile.gif
  • Vandaag NOD... nog niet getest. Deze dag blijft toch moeilijk. Zelfs na al die rondes.. zit nog steeds thuis met de griep dus echt hoop vol ben ik niet. Maar ik ga het toch weer extra balen vinden als het niks is.
  • Ga je vandaag niet testen, @Diedy?
    Al dat wachten hé... candle2.gif
  • @Do. ik heb platte rust gekregen van de gyn, dus ik hou me rustig en hoop dat alles goed komt. Deze nacht weer heel klein beetje bloedverlies, maar geen krampen ofzo. Afwachten maar.

Dames die bijna moeten testen, ik duim zo hard mee voor jullie!
  • @Do. Als ze vandaag niet komen dan test ik morgen. Ik verwacht zelf dat ze later zullen zijn door de griep dus we zien wel e. Vandaag zeker niet. Ik heb vorige rondes vaak getest op nod of paar daagjes ervoor en ik vond dat altijd zooo teleurstellend!
  • Daarjuist wat bruinverlies dus ze zullen wel doorkomen cry.gif
  • Ai .. jammer om te lezen dat sommige toch hun MS krijgen 😢 Vanmorgen ook een negatieve test gehad dus ik vrees er ook voor .. heb echt heel de dag me moeten inhouden om niet te moeten huilen .. pfff
  • Voorlopig is het dan toch bij een beetje bruinverlies gebleven
  • @Glamm_It ik durf niet meer te hopen. Door lange cyclussen zijn we ondertussen al 1j bezig voor die 2de spruit. Ik wacht morgen af. Hopelijk kan ik ook eens goed nieuws melden hierAangepast door Diedy op 08/03/2018 20:26
  • Net getest! Na 1j proberen is het zover! Ik ben zwanger!!!! Wel nog bruinverlies dus ook heel erg bang
  • @diedy van harte gefeliciteerd! Probeer toch een beetje te genieten 😙
  • @diedy Waaaaaw, supernieuws!!
  • @Diedy super! En je weet, ik heb heel erg fel gebloed, dus dat bruinverlies is zeker niet slecht.
    Proficiat en probeer nu maar te genieten! Ga je vandaag naar de dokter of maandag?

Maandag ga ik voor een nieuwe afname en ik ben zoooo zenuwachtig...
  • Ik ga vandaag nog naar de dokter. Ik voel me nog zeer slap door de griep en hoop stiekem dat hij me nog 2/3d thuis schrijft zodat ik nog wat kan uitzieken
  • Dikke proficiat @Diedy !!! Zie je wel dat maart een vruchtbare maand ging worden! Kben heel blij voor je! Ik duim mee dat alles goed blijft gaan bij iedereen. Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan! Xxx
  • Al die positieve berichten.. super. Geeft me het gevoel dat alles uiteindelijk wel goed zal komen. HOOP DOET LEVEN❤️
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld