NOD mei 2019

• Proficiat, Diedy!!
  • @Diedy Wauw proficiat! Jullie grootste trouwcadeau!
    Ik duim voor een plakkertje smile.gif
  • Bedankt iedereen! @Gene @Bieke83 hopelijk volgen jullie snel!
    Idd onze trouw cadeau love.gif
  • @Diedy wauw fantastisch! En dat op jullie huwelijksnacht en wat een fijne verjaardag!! bigsmile.gif
  • Bedankt voor de vele felicitaties! love.gif Het streepje wordt donkerder dus dat ziet er goed uit. Vanavond de bloeduitslag. Ik maak me wel enorm zorgen. Dat is normaal zeker na 2 miskramen? Ik word nu wel nauw opgevolgd en neem de nodige medicatie.

@Bieke83 Jammer dat je een cyclus moet overslaan... Maar dat wil niet zeggen dat je het niet gezellig mag maken wink.gif Wij waren ook af en toe een maand kwijt tussen behandelingen en de operatie door... Stom!

@Gene Met een behandeling kan het inderdaad zeer snel gaan! Ik was 2 keer meteen zwanger.

@Minie Blij je nog eens te horen. Hoe gaat het met jou?

@Diedy Dikke proficiat!!!! Het is je van harte gegund!
  • O wauw @Diedy ! Geweldig!! Zo romantisch ook, verwekt op jullie huwelijksdag blush.gif. Een dikke proficiat en geniet er met volle teugen van!

@Lydia Joepie voor de donker wordende streepjes bigsmile.gif! En stiekem ben ik wel curieus hoeveel baby'tjes er dan zouden zitten wink.gif
  • @Diedy Super blij voor je!!! Hopelijk blijft deze lekker zitten!!!! love.gif
  • @Bieke83 Ik hoop alvast maar eentje tongue.gif Vorige keer was er ook maar eentje ingenesteld. Nu waren er wel drie eitjes.. We zien wel!
  • @diedy suuper!!! ZO BLIJ dit te lezen! Mooi verjaardag- en huwelijkskadootje!! Proficiat!!
  • Toch snel even bijgelezen van op vakantie: @Diedy @Lydia dikke proficiat! Wat een leuk nieuws, ik duim voor jullie
  • Wauw @Diedy Laat dit jullie wondertje zijn love.gif Wat een mooi huwlijks/verjaardagskadotje. Laat die eerste 3 maanden nu maar snel voorbij vliegen zodat je terug rust kan vinden. Ik duim mee candle2.gif
    @Lydia Hier alles ok! Wel al platliggen sinds 26w, maar vandaag toch al aan 30w geraakt en alles lijkt terug stabiel. Komt wel goed! Ik heb er terug vertrouwen in. Zorgeloos zwanger zijn heb ik al lang geleden opgegeven wink.gif
    Ik begrijp dat jij er nu ook minder gerust in bent. Normaal hoor, maar met elke week dat je langer zwanger zal zijn, komt dat gevoel wel terug. Geloof me als ik zeg dat er een moment komt waarop je terug geniet van zwanger te zijn, ook al duurt het wat langer in ons geval smile.gif
    Toitoi aan jullie allebei en natuurlijk ook aan de wachtenden!
  • Bedankt voor alle gelukwensen. Ik wil nog niet te blij zijn... Ik hoop wel op een wolk van een baby'tje! Dinsdag laat ik bloed trekken.
  • @lydia en @diedy een heel dikke dikke dikke proficiat gewenst
    ! Ik hoop mee voor een wolk van een baby binnen 9 maanden voor jullie xxx
  • Sebiet mijn hysteroscopie en planning voor IVF! Spannend smile.gif
    Nooit gedacht dat men enthousiast kan zijn voor IVF tongue.gif
    Telkens een stapje dichter!
  • @Gene Ben super blij voor je dat je weer een stapje dichter komt bij de grote droom bigsmile.gif smile.gif happy.gif
    Laat zeker weten hoe het geweest is!
  • @Gene spannend! ik heb morgen mijn gesprek en kijk daar ook belachelijk hard naar uit bigsmile.gif bigsmile.gif
  • Alles was in orde. Het onderzoek vond ik alles behalve prettig. Even
    afgezien. Mijn baarmoeder ligt gekanteld naar achter.
    Blij dat het achter de rug is. Nu nog een beetje rusten.
    Ik start met nieuwe medicatie geen menopur meer maar gonal-f!
  • @Gene Ik ben blij voor jou dat de volgende stap is gezet. Doet dit nieuwe medicijn dan nog iets anders dan menopur?

@Kalis Veel succes met jouw gesprek morgen!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld