Beetje vies, sorry, maar wat als je veel uitloop hebt?

• Beetje vies, sorry, maar wat als je veel uitloop hebt?

Na het vrijen heb ik altijd veel last van uitloop. Het kwakje van mijn man loopt echt weer langs mijn benen naar beneden als ik na het vrijen naar het toilet ga. Heel onsmakelijk, ik weet het, maar heeft iedereen dat of ben ik het alleen die daar last van heeft? Hoe kun je zo zwanger worden als alles er weer uitloopt??
  • @Mitte

Ehm, ja. Een beetje lastig te beantwoorden. De ene arts zegt 'geen probleem', de ander wil dat je even blijft liggen op je rug, en weer een ander wil graag dat je bips dan ook omhoog gelegd word met een kussen of iets dergelijks. Die laatste 2 zijn het in ieder geval eens over de tijd, een kwartier is voldoende, langer onnodig. Zelfs in het ziekenhuis zijn de verschillen groot. Mijn fertiliteitsarts wilde mij na de IUI gewoon laten opstaan, bij ronde 1 liet de dienstdoende arts mij even een minuut of 5 gewoon liggen, en bij ronde 2 werd ik zelfs wat gekanteld zodat mijn bips wat omhoog kwam.
    Ik zou zeggen, baat het niet, schaad het niet. Blijf even liggen (ook wel fijn om even na te genieten), eventueel met je bips iets omhoog. Terugloop houd je toch, maar dat geeft niets. De zwemmers die daar nog eventueel inzitten, die zouden het toch nooit redden. De krachtpatsers zijn tegen die tijd al lang en breed aan hun grote reis begonnen bigsmile.gif
  • @Mitte
    idd gewoon effe blijven liggen wink.gif relax.
    Hier hetzelfde "probleem" als dat van jou en wij zijn nu zwanger van ons tweede kindje wink.gif
    Moet wel zeggen dat ik de eerste pogingen bij de eerste baby elke keer 5 minuten ben blijven liggen met mijn bips omhoog smile.gif Ik had hetzelfde idee "hoe kan dit nu lukken als alles terugloopt ? "
    De maand dat baby 1 gemaakt werd was dus met de bips omhoog en een dag wel , een dag niet vrijen bigsmile.gif kwestie van alle "fabeltjes" die er zijn volledig te benutten en dat heeft in ons geval geholpen bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld